Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Var interisert i og hadde et slags avstandsforhold til en dame i ca. et halvt år. Om dette skulle fungere måtte en av oss flytte. Da jeg var ferdig på skolen fikk jeg jobb offshore, dermed var det mulig at jeg kunne flytte på meg. Den første perioden ute på jobb var stressende og merket at jeg ikke var helt meg selv når vi snakket sammen i telefonen. I tillegg skjønte jeg at hun hadde hatt sex med en annen. Men vi var ikke i et fast forhold, men vi begge sa vi ville prøve. Når jeg kommer tilbake til land, er jeg frustert og klarer ikke å oppføre meg normalt, men stadig unskylder oppførselen min overfor henne og sier jeg er stresset pga. av jobben. Så gikk det en tid og jeg fikk beskjed om at hun ikke var interisert i noe forhold, hun mente jeg hadde for dårlig selvtillit og orket ikke alle unskyldningene. Så vi ble enige om å bare være venner, så vi har noe kontakt. Har prøvd å komme meg videre, men er ikke så lett. Det som er frusterende at vi hadde så god kontakt tidligere, helt til at jeg skjønte at hun hadde hatt sex, med en annen. Vi var ikke i fast forhold, men det gjorde vondt i magen for det. Nå er vi som sagt venner, men jeg har flere ganger tenkt på å fortelle henne hvorfor jeg begynte å oppføre meg annerledes. Skulle vel evnt. ha gjort det tidligere. Jeg har bare lyst til å fortelle hvorfor, men er redd det skal ødelegge det skjøre vennskapet som er igjen. Hun har tross alt gitt meg mye og jeg vil henne ikke noe vondt. Så kan jeg komme med en forklaring på min oppførsel, eller er det ikke så lurt?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hei. For det første vil jeg bare gi den en klem. syntes så synd på deg når jeg leste inlegget ditt. meneh, når du sier at hun har hatt sex med en annen. Vet du det? eller er det bare noe du tror? Har hun sagt / (innrømt) det til(for) deg? Jeg synes du bør fortelle henne nå hvorfor du oppførte deg som du gjorde. men du må ihvertfall være sikker på at det er sant at hun har hatt sex med en annen, ellers så vil det bare ødelegge mer for dere hvis du sier at dete r grunnen at du oppførte deg sånn, når hun egentlig ikke har hatt sex med en annen. Det dere har igjen, er det noe i det hele tatt? Hva slags vennskap? snakker dere ofte, eller sjelden?, møtes ofte? venner-venner? eller føler du at det er følelser igjen hos henne? Er hun fortsatt singel, eller er hun gått inn i et annet forhold nå? Fortell henne hvorfor du, så håper jeg hun er klok nok til å forstå hvorfor det ble sånn mellom dere.. Håper det ordner seg for deg/dere da. Masse lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hei. For det første vil jeg bare gi den en klem. syntes så synd på deg når jeg leste inlegget ditt. meneh, når du sier at hun har hatt sex med en annen. Vet du det? eller er det bare noe du tror? Har hun sagt / (innrømt) det til(for) deg? Jeg synes du bør fortelle henne nå hvorfor du oppførte deg som du gjorde. men du må ihvertfall være sikker på at det er sant at hun har hatt sex med en annen, ellers så vil det bare ødelegge mer for dere hvis du sier at dete r grunnen at du oppførte deg sånn, når hun egentlig ikke har hatt sex med en annen. Det dere har igjen, er det noe i det hele tatt? Hva slags vennskap? snakker dere ofte, eller sjelden?, møtes ofte? venner-venner? eller føler du at det er følelser igjen hos henne? Er hun fortsatt singel, eller er hun gått inn i et annet forhold nå? Fortell henne hvorfor du, så håper jeg hun er klok nok til å forstå hvorfor det ble sånn mellom dere.. Håper det ordner seg for deg/dere da. Masse lykke til! Takk for svar Er så frustrert skjønkker du... Jeg er ikke naiv og tror at dfe hadde sex, ellers hadde hun ikkke reist dit... men hun hadde ikke møtt meg i real ifie før det, of når vi var på date spanderte hun middagm vin og drink og fløret med meg, men jeg var/er glad i henne så jeg klarte ikke å være meg selv.... eller slik jeg kunne ha vært når jeg møtte henne.... så ble litt rart... hun flørtet med meg og spurde flere ganger hvor jeg hadde hotellrom. selv om hun hviste det, og syntest jeg hadde fin bukse... og hun insisterte på å betale regingen.... Fa.... nå reiser jeg ut på båten i 5 uker igjen.... vi skal være "vennner" Men om hun mener så respekterer jeg det, men hvis jeg bare jatter med og er venner så er jeg redd de det blir. Jeg vil ikke ta sjangens på at dette bare blir venner... Fordi når hun sier, prøver jeg å respektere det, men det blir for dumt om hun tror/hvis hun tror jeg bare vil være venner. Tenkte at at vi kunne prate mer og jeg skulle være cool finnne tilbake etter hvert. Men om hun sier bare venner og jeg og så blir det kanskje det... Uansett om vi bare kunne møttest i real life er jeg sikker på at VI hadde fått svar. Det er det jeg vil, bare møte henne i real en gang til så får jeg ro... Men hvordan skal jeg få det til???? Endret 3. februar 2008 av Scorpina
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Faktisk så er de ting som tyder på at hun ikke har "glemt" meg.. Men hvordan ta steget si ..... : jeg har pratet med deg i et halvt år og har møtt deg bare en gang, uansett så kjenner jeg det i magen år jeg tenker på deg, og jeg vet jeg vil/har tatt jobben offshore så at det kan bli mulig. Mulig at jeg skremmer hnnee med det, men jeg vil ikke sitte på gamleheimen å angre.... Jeg veit at er noe.....
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Faktisk så er de ting som tyder på at hun ikke har "glemt" meg.. Men hvordan ta steget si ..... : jeg har pratet med deg i et halvt år og har møtt deg bare en gang, uansett så kjenner jeg det i magen år jeg tenker på deg, og jeg vet jeg vil/har tatt jobben offshore så at det kan bli mulig. Mulig at jeg skremmer hnnee med det, men jeg vil ikke sitte på gamleheimen å angre.... Jeg veit at er noe..... Det jeg mener jeg kanskje litt gal, men jeg liker henne så godt så jeg ville prøve, mulig det har skremt henne. Men det er sånn jeg er, istede for å si pene ord så prøver jeg å holde det jeg sier. Jeg er kanskje litt gal, men etter militæret var det slutt på prat om selvtillitt. Jeg tenker ikke på det (selvtillitt), men å være målbevist. Og jeg er faktisk litt gal og tøff, men tøffel når det gjelder henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå