Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som jeg flørter mye med. Vi har fantastisk god kjemi, og sender ofte tulle sex-sms'er til hverandre. Nå er vi begge (endelig) ledige på markedet, men hver gang jeg skriver at han må gjerne stikke innom for en fest eller på besøk, utblir han.

Har jeg misforstått signalene han sender ut? Jeg kvier meg å spørre hvorfor han utblir, fordi jeg er redd å virke klengete og desperat.

Hva er det som skjer her...? Forklar meg det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig for oss å vite uten å kjenne situasjonen. Det kan jo være 1000 forskjellige grunner.

Sørg for å være alene med ham et eller annet sted, og sonder terrenget. Da vil du finne ut ganske raskt om han er interessert eller ikke.

Skrevet

Får si som forrige, kan være tusenis av årsaker til dette. Men hvis kjemien virker go og han i tilleg ønsker møte deg innimellom, så har han nok ikke noe mot deg værtfall.

Men er du selv som står best til å avgjøre hva som er mest sansynligt ut fra kjemien og handlingene deres. Og synes ike det er noe galt i å si hva du føler!

Gjest My2cents
Skrevet

Ut fra det du skriver, er det nærtliggende å tro at når det kommer til stykke er han ikke så interessert i deg likevel. Mange menn syns selve jakten (flørt og sexy sms) er det mest spennende. Når han endelig har sjansen for noe mer, mister han interessen.

Fordi hadde han vært på tuppa etter deg, ville han har stått på døra di nå. Det er mitt argument..

Skrevet

Han trenger sikkert bare bekreftelse på at han fortsatt er attraktiv.

Skrevet

Det tror jeg og. Sikkert en sånn nerd som knotter på nettby og blink hele tiden, og :ler:

Skrevet
Sikkert en sånn nerd som knotter på nettby og blink hele tiden, og :ler:

Hvor kom det fra? :klø:

Skrevet

Faktisk, tror jeg du har rett her. Tenkte ikke på dette før du skrev det.

Nå vet jeg at han ikke er noe å satse på. Får heller ha ham som en venn da :)

Skrevet

Jeg har også hatt et par "bekjente" som tidvis har sendt sms og tatt kontakt på nett for å treffes. Når tid for treff har blitt fastsatt har det alltid blitt utsatt og utsatt. Til slutt satte jeg foten ned og gadd ikke ha mer kontakt. Det ble bare slitsomt når de bare ville ha en bekreftelse og ikke treffes IRL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...