Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Skal Haugesund/Oslo på mandag (Avreise tidlig på morgenen), og med været som er nå tør jeg ikke helt stole på at bussen går. Om de stenger veiene igjen, hva skjer da? Fly er uaktuelt.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hvis det stenges over Haukeli og du ikke vil fly, så tror jeg nesten beste alternativet er tog til Stavanger og buss derfra til Haugesund.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Var det jeg gikk halvveis ut fra. Jaja, det går vel det og Noen her som vet om kvitteringen på NSB minipris på printes ut, eller er det en kode jeg kan skrive av for hånd?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Min erfaring med norway er: de kjører uansett, men kanskje en god omvei... Det skal vel sies at jeg stort sett har kjørt mot måløy. send dem en mail og spør.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Min erfaring med norway er: de kjører uansett, men kanskje en god omvei... Det skal vel sies at jeg stort sett har kjørt mot måløy. send dem en mail og spør. Og nå skal det sies at "Måløy" sier meg 0 og nix. Men jeg fant denne, så jeg regner med den blir oppdatert rimelig fortløpende. Er det noe jeg bør huske på? Har kun tatt denne turen en gang for flere år siden, og da var det ca sommer. Går ut fra at varme klær i mange lag er et must, noe annet jeg bør være obs på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå