Gjest Bond Skrevet 3. februar 2008 #21 Skrevet 3. februar 2008 Den Radioheads In Rainbows var jo også gratis da, og en kunne velge om en vil gi donasjon eller ikke? Jo da, det finnes mye gratis musikk og også netlabele som bare gir ut på nettet som mp3. I tillegg - mesteparten av nettbutikkene har jo også smaks-biter. Men det finnes også utrolig mye musikk som bare finnes ikke gratis Plus, jeg bare trodde eximus kommenterte litt mer 'hemmelig' nedlasting..
Gjest prestekrage Skrevet 4. februar 2008 #22 Skrevet 4. februar 2008 Kjøper nesten aldri cd'er lengre- men det er fordi jeg er så heldig å få de på jobben gjerne en uke før de faktisk slippes. Den siste skiva jeg fikk var den nyeste Madrugada.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 5. februar 2008 #23 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Led Zepplin---- Mothership men jeg kjøper sjeldent cder lenger. Endret 5. februar 2008 av Eugene Onegin
Gjest Spadamen Skrevet 5. februar 2008 #24 Skrevet 5. februar 2008 Eg trur det var Diablo Swing Orchestra - The Butcher's Ballroom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå