Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Turboneger: Apocalyse Dude

Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

The Cure - Kiss me Kiss me Kiss me. Eksemplaret jeg hadde fra før var slitt og hakkete.

Skrevet

Fleetwood Mac - Rumors

59,50 kr på Platekompaniet.

Skrevet

Kylie Minogue med X :)

Skrevet
Kylie Minogue med X :)

Me too! :jepp:

Skrevet

"Magic" med Bruce Springsteen. Jeg er helt hektet på "the boss"

Skrevet

Den nyeste til Radiohead. Litt jernteppe på tittelen i skrivende stund :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

"Kohi de Browny" av Kohinoor. Fengende musikk, med mening.

Skrevet

Madrugada

Utrolig trist å høre på den, men som stor fan så måtte jeg jo bare :tristbla:

Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte en CD. Trodde folk flestlastet ned fra nettet det de ville ha....

Skrevet
Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte en CD. Trodde folk flestlastet ned fra nettet det de ville ha....

Jeg elsker å ha cd-ene da^^)

Tarja Turunen-my winter storm

(aller siste jeg kjøpte var gåte-liva, men den er ikke til meg, men til ei i usa)

Skrevet

Black Out - Britney Spears

As I Am - Alicia Keys

American Gangster - Jay-Z

One Chance Christmas Edition - Paul Potts

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Madrugada - Madrugada, fantastisk plate, men man blir litt nedstemt når man innser at dett var dett :tristbla:

Skrevet
"Magic" med Bruce Springsteen. Jeg er helt hektet på "the boss"

Jeg også!!!

Skrevet

En blues samling som heter "Raw Blues" - 5 cd-er: Muddy Waters, Howlin Wolf, Lightnin Hopkins, Jimmy Witherspoon og Screamin Jay Hawkins.

Fant den faktisk i Posten, var billig og. Siden jeg hadde ikke noe blues på cd ennå, ble jeg gla :-D

Utrolig kul musikk. Det bare har så mye innlevelse at jeg får frysninger.

Om nedlasting:

Jeg lastet musikk ned tidligere, men nå setter pris på originale - vinyler og cd-er.

På nettet er man avhengig at noen har virkelig fått kvaliteten riktig - jeg er litt snobbete der og samboeren er audiofil og helt lyd-gal. Det jeg kjøper er jo som oftest ikke noe sånn musikk hvor artistene tjener fantasisk mye a la Britneys, så for meg blir det litt rar følelse å ikke betale for det. Men vi kjøper da ofte brukt også. Har funnet noe på Fretex og loppemarkeder omen også på eBay.

Gjest brokkoli
Skrevet

man finner jo masse gratis musikk på internett også, mange som gir ut musikken sin gratis, man må bare lete litt!

seabear, et kjempenusselig islandsk indiepopband, har lagt ut en cd gratis på nett.

http://www.seabearia.com/mp3.html

sånn for eksempel.

de fleste band har sånn at man kan laste ned noen sanger gratis. veldig fint om man vil sjekke ut ny musikk og kanskje ikke er så glad i radiomusikk type vg-lista.. :)

ok, hadeee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...