Gå til innhold

Mannen min

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Jeg sitter her og leser, og det virker som alle har problemer med utroskap osv. Jeg er så glad for at jeg har en mann som ikke er utro, som elsker meg. Jeg elsker mannen min!

Flere som har et normalt forhold uten utroskap, eller lever jeg i en boble??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Vi har et kjempebra forhold :)

Jeg er dødsforelsket i mannen min nå jeg, selvom vi har vært sammen i snart 9 år...

Skrevet

Typen min sier at han har hatt flere forhold og også noen ONS men aldri vært utro. Sier det bare ikke ligger i hans natur å gjøre det. Det samme gjelder for meg og glad er jeg for det.

Skrevet

Typen min sier at han har hatt flere forhold og også noen ONS men aldri vært utro. Sier det bare ikke ligger i hans natur å gjøre det. Det samme gjelder for meg og glad er jeg for det.

Skrevet

:hallo: Her er en til!

Elsker mannen min :rødme:

Skrevet

Jeg kan godt signere. Jeg vet ikke - kanskje jeg lever i en boble også, men jeg er bare så hundre prosent sikker at ingen av oss to kommer til å være utro. Sånn det er nå, ser jeg ingen grunn hvorfor jeg skulle ha lyst heller - han er jo bare så utrolig i så mange måter!

Da det gjelder utroskap er han bare for ærlig og har litt for mye integritet, det hadde gått i mot alt han er. Kanskje høres litt naivt ut, men jeg vet at han kunne ikke. Og jeg kunne ikke heller.

Jeg tror det hele er grunnet i kommunikasjon - vi har lagt mye vekt i å ha dette riktig og snakke om ting før de blir problematiske, unngå å skape problemer om ting som kan løses før.

Gjest lissi32
Skrevet

Mange utfordringer men ikke av den grad, elsker han så høyt:O)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er i eit godt forhold, men det kan godt tenkjast at eg i røynda lev i ei god boble. :)

Skrevet

Jeg har en fantastisk nydelig mann, som jeg har det herlig sammen med!! Elsker samboeren min :rødme:

Skrevet

JEG ELSKER SAMBOEREN MIN :rødme: , ingen av oss har vært utro, og ingen av oss kommer til å være utro. Det ligger ikke i noen av våres natur. :hjerter_rundt:

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Vi har det bra, og jeg velger å leve i denne troen på at det skal fortsette sånn til evig tid. Jeg tviler veldig sterkt på at noen av oss er utro. Så, la oss se naivt på det aaa! Elles funker det ikke for min del i allefall :D

:humpe: :rødme: :hjertesmil::hjerter_rundt::digge::blomst::bursdag::5:

Skrevet

Det er som han ene i Rocky sier: for å være i et forhold må man ha mentalitet som en labrador.

Fint at dere har det flott. Gleder meg til å få dame igjen.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg tror vi har det bra og at han ikke er utro. Ingenting som tilsier det, men kan jo aldri være 100% sikker.

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke forestille meg at mannen min skulle vært utro. Jeg stoler mer på ham enn noen andre. Ikke tror jeg jeg selv kunne klart å være utro heller! Det er det beste og lengste forholdet jeg har vært i, og nå er vi samboere og forlovet. Jeg er heldig :jepp: Jeg er faktisk mer redd for å miste mannen min på andre måter.

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Jeg har vært utro - mannen min har vært utro - hvilket medførte ett par års separasjon. Men vi fant tilbake til hverandre .. og har snart vært gifte i 20 år.

Utroskap er veldig vanlig - og jeg kjenner knapt et par som ikke har blitt rammet av det ... Ikke alltid den andre parten vet om det ..

Gjest Blåstrupe
Skrevet
Jeg kan faktisk ikke forestille meg at mannen min skulle vært utro.

Det kunne ikke jeg heller.....

Men vil ikke være gledesdreper, nyt mannen og livet mens du/dere kan. Ingen vet hva morgendagen bringer.

Vi er fortsatt gift og til og med lykkelig, mesteparten av tiden iallfall. Og tro.

Gjest Catwoman
Skrevet

Vi bor sammen og har det fint. Har vært sammen i nærmere fire år nå :)

Men jeg lever ikke i en boble - for jeg jeg tror ikke at ting og tang aaaldri vil hende oss.

Jeg er realistisk nok til å skjønne at ting kan skje alle, men det er ikke noe jeg tenker på i det hele tatt - fordi så lenge vi har det fint her og nå så er det det som betyr noe for meg :)

Og så tror jeg utroskap langt fra er det verste som kan "ramme" et forhold.

Skrevet
Jeg sitter her og leser, og det virker som alle har problemer med utroskap osv. Jeg er så glad for at jeg har en mann som ikke er utro, som elsker meg. Jeg elsker mannen min!

Flere som har et normalt forhold uten utroskap, eller lever jeg i en boble??

Har du hørt; "det du ikke vet, har du ikke vondt av"?

Hvordan kan du vite at han ikke er utro? Hvordan kan du vite at han elsker deg, bare fordi han sier det og "viser det"? Hvordan kan du vite at han ikke har seg med andre når du ikke er hjemme, eller når han er "på butikken"?

Fint du elsker han, men...

Gjest lissi32
Skrevet
Jeg har vært utro - mannen min har vært utro - hvilket medførte ett par års separasjon. Men vi fant tilbake til hverandre .. og har snart vært gifte i 20 år.

Utroskap er veldig vanlig - og jeg kjenner knapt et par som ikke har blitt rammet av det ... Ikke alltid den andre parten vet om det ..

Ja i følge statistikk skjer dette med mer enn 50%. Det er synd og trist, og man har dessverre ingen garantier på hva som skjer framover. Nyt dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...