theamoren Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 er på slutten av boka "den hemmelige historien av donna tarrt" og så mangler plutselig to sider. irriterende! noen som har opplevd det?
Gjest _Leela_ Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ja, eller iallefall nesten. Tror det var en av samlebøkene med Nemi. En del sider hadde jeg to eksemplarer av, mens andre sider manglet... Var litt frustrert jeg også, men tok den med til nærmeste bokhandler og fikk bytta den til et nytt korrekt eksemplar.
Dr@gen Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har opplevd det samme og det er utrolig irriterende. Da jeg leste Frelseren av Jo Nesbø manglet de siste sidene. Boka var så spennende at det bare var en ting å gjøre, slenge seg inn i bilen og kjøre til biblioteket som hadde den i hylla.
Grissini Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja, skjedde for ikke så lenge siden med meg meg også. Det manglet hele 43 sider av Historikeren av Elizabeth Kostova. Ikke noe problem å få byttet.
pusla Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Skjedde meg i påsken med verdens mest spennende krim, en svensk forfatter. Hadde kjøpt boka på Gardermoen og det var påske, så å bytte boka ble ikke så aktuelt. Heldigvis var det midt i boka, så jeg fikk henta meg inn. Men irriterende var det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå