Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Metallica kommer til Bergen i sommer! Andre som skal slåss om billetter på mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Gud som jeg gleder meg. Skal på Foo Fighters også. Dette blir en snansen sommer ;)

Skrevet

Vurderer det, men synes egentlig det er litt i dyreste laget. Har sett dem live før, så får telle litt på knappene frem mot mandag.

Foo Fighters derimot er jeg helt klar for :)

Skrevet

Jepp! Får satse på at pappa klarer å få 3 billetter, siden jeg er i London på mandag :fnise: Jeg skal ringe til han om morgenen og minne han på det!!

Skrevet

Kjøpte på forhåndssalg på fredag, mye mer behagelig. Gleder meg til både foo fighters- og metallicakonserten. :)

Skrevet

Jeg har aldri sett Metallica live, men har skaffet billetter til i sommer. Gleder meg! :)

Skrevet

Har sittet klar ved pc'en i mange timer, men kommer ikke gjennom på billettservice... Ser dårlig ut for min del :(

Skrevet

Alt håp er ikke ute selv om du ikke får kjøpt nå. De som ringer på telefon og reserverer henter ikke nødvendigvis billettene, så da kan du og eventuelt andre som ikke har kommet gjennom fremdeles en mulighet :)

Skrevet

Jeg trodde ikke man kunne reservere til denne konserten? Det fikk i alle fall jeg beskjed om når jeg kjøpte mine 2..

Skrevet

Bare lurer på noe...prøvde å kjøpe billetter på nettet. Billettservice.no. Trodde jeg fikk bestilt. Fikk også en brukerkonto. Men der står det: Du har for øyeblikket ingen ordre til kommende arrangement. Betyr det at noe gikk galt med bestillingen?

Skrevet
Jeg trodde ikke man kunne reservere til denne konserten? Det fikk i alle fall jeg beskjed om når jeg kjøpte mine 2..

Åja, da beklager jeg, trodde telefonbestilling var reservasjon. Men det godt være at jeg tok feil.

Gjest Kristiansandsjenta
Skrevet
Bare lurer på noe...prøvde å kjøpe billetter på nettet. Billettservice.no. Trodde jeg fikk bestilt. Fikk også en brukerkonto. Men der står det: Du har for øyeblikket ingen ordre til kommende arrangement. Betyr det at noe gikk galt med bestillingen?

Så lenge du ikke har betalt så har du ikke fått noen billetter, de holder de bare i 5 min eller noe sånt.. Kom heldigvis gjennom tilslutt jeg, og da fikk jeg betalt på nett og kvitteringa er kommet på mail...

Gjett om jeg gleder meg, håper bare det er bedre oppvarmingsband enn på Valle Hovin i fjor :)

Skrevet

Dersom du står på Bergen Live sine nyhetsbrevlister, får du alltid forhåndsbestilt billetter. Før har det pleid å være 4 billetter man kunne bestille, men til Metallica var det bare to per person.

Skrevet (endret)

Hurra! Billettene er sikret. Dette blir bare kanon! Jeg så dem på Valle Hovin i fjor sommer (til en helt vanvittig pris, så denne billettprisen er ikke så hakkande gale), og det var helt utrolig. Tipper det blir enda bedre nå!!! :juhu:

Endret av Harlekin
Skrevet (endret)
Dersom du står på Bergen Live sine nyhetsbrevlister, får du alltid forhåndsbestilt billetter. Før har det pleid å være 4 billetter man kunne bestille, men til Metallica var det bare to per person.
Det er ikke forhåndsbestilling, men forhåndssalg.. Endret av wind-up bird

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...