Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er det noen flere som har fått endringer av rutetidene sine i det siste? Jeg har bestilt to reiser og det kom endrede rutetider på begge tidligere i uken, uten at jeg hadde godtatt endringen? Så litt senere i uken kom det enda en endring på hver reise, denne gangen måtte jeg klikke på en link for å godta endringen. Er ellers godt fornøyd med Norwegian. Men når man får større endringer i ruten kan man velge en annen flight gratis hvis den nye man får ikke passer. Eneste er at det burde vært mulig å endre dette selv på internett. Når man må i telefonkø for å få gjort endringen blir det jo ikke helt gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå