Gjest Yihaa Skrevet 1. februar 2008 #1 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg lager fotoalbum på nett via Japan Foto. Har lagt inn bilder og fått et forslag til oppsett. Nå har jeg imidlertid slettet mange av bildene jeg opprinnelig hadde tenkt å ha i fotoalbumet - det var jo litt enklere å få et inntrykk av det etter at utkastet til fotoalbumet var ferdig. Men jeg får ikke oppdatert i etterkant. Det er da vel ikke meningen at man må flytte rundt på bildene for å fylle de tomme plassene som har oppstått? For jeg har slettet MANGE bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 4. februar 2008 #2 Del Skrevet 4. februar 2008 Hadde akkurat samme problem som deg. Jeg gav opp til slutt og bestille isteden fotobok i fra www.fotoknudsen.no . Mye enklere å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 4. februar 2008 #3 Del Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk for sva! Da skal jeg prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 6. februar 2008 #4 Del Skrevet 6. februar 2008 Men har Foto Knudsen bare to formater på albumene (10 x 15 + 13 x 18)? Jeg vil ha større format og i tillegg kunne velge om jeg vil ha stiv eller myk perm - slik som man kan på Japan Foto! *sutre sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 6. februar 2008 #5 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, da fotoknudsen har flere størrelser. Det du mest sannsynlig har kikket på er bildealbumene deres. Så vidt jeg skjønner er de i bare to str og med spiral innbinding. I tillegg så har de også noe som heter fotobok. Den får du i flere størrelser om med stiv perm (altså som en bok). Prøv å let litt på sidene deres så finner du sikkert ut av det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. februar 2008 #6 Del Skrevet 6. februar 2008 Japanfoto har muligheten at du kan legge inn bilder selv, om du ikke velger noen bilder i den auto-greia. Har laget mange album der nå, og er blitt veldig fornøyd. Da kan du velge bilder og sidelayout selv, med det antallet bilder du føler er finest. Dessuten kan du legge inn bakgrunnsbilder og tekst. Resultatet blir veldig bra, og har kjempekvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 6. februar 2008 #7 Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar! Men mht. Japan Foto: Når man fjerner bilder fra albumet, så bli det tomme plasser og ledige sider. Hvordan kan man oppdatere dette slik at albumet bli laget på nytt ( - på en måte... Ser jeg er litt dårlig til å forklare.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. februar 2008 #8 Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar! Men mht. Japan Foto: Når man fjerner bilder fra albumet, så bli det tomme plasser og ledige sider. Hvordan kan man oppdatere dette slik at albumet bli laget på nytt ( - på en måte... Ser jeg er litt dårlig til å forklare.) Jeg trodde det var en "slett alle"- knapp... Men jeg vet ikke. Selv synes jeg det letteste er å starte helt på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 6. februar 2008 #9 Del Skrevet 6. februar 2008 Slett bilde og slett område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå