Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg lurer på om noen her har forslag om hva man kan finne på i Florida når man skal vere der i fire dager??

Jeg har vert der 6 ganger tidligere så har opplevd det meste der føler jeg.

Vert i Orlando 3 ganger, vert i everglades, key West har eg vert.

Miami beach osv...

Men kanskje det finnest noe skjulte perler som er vert å få med seg...

Alle tips motas med takk :)

Endret av KristineT
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært i Florida mange ganger, men har dessverre ikke reist så mye rundt der som jeg skulle ønske.

Hva med å prøve andre deler av Florida? En venninne anbefaler St. Augustine på det varmeste. USAs eldste by og visstnok utrolig sjarmerende og koselig. Ligger i nordøstlige Florida.

En kamerat anbefaler Anna Maria island utenfor Tampa.

Ellers er jo Florida en så stor stat at det er jo bare å gjøre litt research, så finner du helt sikkert utrolig mye fint å se. Hvis det er en stund siden du har vært i Orlando, skjer det jo også nye ting der hele tiden.

Det spørs jo også hvem du skal reise sammen med, kjæreste, familie, venner...

Skrevet
Jeg har også vært i Florida mange ganger, men har dessverre ikke reist så mye rundt der som jeg skulle ønske.

Hva med å prøve andre deler av Florida? En venninne anbefaler St. Augustine på det varmeste. USAs eldste by og visstnok utrolig sjarmerende og koselig. Ligger i nordøstlige Florida.

En kamerat anbefaler Anna Maria island utenfor Tampa.

Ellers er jo Florida en så stor stat at det er jo bare å gjøre litt research, så finner du helt sikkert utrolig mye fint å se. Hvis det er en stund siden du har vært i Orlando, skjer det jo også nye ting der hele tiden.

Det spørs jo også hvem du skal reise sammen med, kjæreste, familie, venner...

Jeg skal reise med min kjære ektemann og to venner.

Dei 2 andre vil gjerne til Orlando, men jeg og min kjære vurderer å gjør noe annet når dei er der pga vi har vert der 3 ganger og besøkt mange av parkene opp til flere ganger.

Hm... ingen flere som har tips til hva vi skal finne på der i 4 dager??

Reiser om 3 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...