Mann 42 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg kunne tenke meg å forsøke følgende, for min egen del, og dette må absolutt ikke tas som noen oppfordring: Den neste måneden skal jeg ikke være aktiv i tråder som er startet av en gjest, og jeg skal ikke svare på innlegg fra gjester i tråder der jeg ER aktiv. Så får jeg se hvor kjedelig det evt blir med et gjestefritt KG.
Angelhoff Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Tror du egentlig det blir så kjedelig da ? Selv har jeg vel en hang til å foretrekke de som tør identifisere seg med sine uttalelser. Men selvsagt - også medlemmer står jo i skogen og roper etter svar, det blir bare litt enklere å skille trærne fra hverandre ........ eller noe sånt ..... (Eh - ikke på den slagkraftige siden idag, ser jeg )
Mann 42 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Tja, alle sier at det var så forferdelig kjedelig her mens gjestene ikke kunne poste, og folk bad på sine knær om at gjestene måtte få slippe til igjen, for det blei så langsomt og trist her. Dette må jeg bare etterprøve, og nå får vi se. Som dere ser, er gjestefilteret på plass, disse brillene vil effektivt hindre meg i å se innholdet i evt gjestepostinger på KG. Når forsøket er avsluttet, skal jeg komme tilbake med en beskrivelse av eventuelle abstinens-symptomer som kan tenkes å skrive seg fra enten for lav gjeste-eksponering, eller for lite online-tid på KG.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Når begynner du Mann42? I dag eller til mandag? Gøy med ekspredimenter. Jeg var medlem før forresten
Munachimso Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Det er da ikke så lenge siden man måtte være registrert for å poste her, det ble ganske stille ja...
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor i all verden måtte du lage egen tråd på dette.... Skal jeg fortelle hva jeg har planer om...å bare svar de som har nick som begynner med k. Interessant? Ikke ta det som en oppfordring.
Gjest Kari Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Kari, mod
onyx Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Tja, de HAR da hatt gjestefritt KG og ikke er det så lenge siden de tillot gjester igjen. Grunnen til at de tillot gjester igjen kan vel være at KG var i den gjestefrie perioden et ganske så dødt og kjedelig forum.....
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Dødt eller ikke-dødt tror jeg heller avhenger av om folk opplever at de har noe igjen for å poste her. Et levende forum forutsetter at de som slenger innom eller er der fast, legger litt energi og interesse i det de poster. Et forum som består av sure one-linere, blir fort utrolig uinteressant.
Gjest Gjest Julie Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Her var det mye engasjement. Kanskje for mye?
Gjest Guri Land Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Dødt eller ikke-dødt tror jeg heller avhenger av om folk opplever at de har noe igjen for å poste her. Et levende forum forutsetter at de som slenger innom eller er der fast, legger litt energi og interesse i det de poster. Et forum som består av sure one-linere, blir fort utrolig uinteressant. Nå har det seg sånn at Mann42 ikke gidder å poste noe mer her på KG for en stund NETTOPP fordi det finns usmakelige gjester her. Det var vel noen gjester som mente det var veldig gøy (barnslig spør du meg) å benytte seg av å slenge dritt enda mer til ts fordi han ikke gadd å svare dem noe mer. Jeg mener at de fleste brukere NÅ skal slutte å svare til ALLE drittgjester for da gidder dem ikke noe mere.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Nå har det seg sånn at Mann42 ikke gidder å poste noe mer her på KG for en stund NETTOPP fordi det finns usmakelige gjester her.Det var vel noen gjester som mente det var veldig gøy (barnslig spør du meg) å benytte seg av å slenge dritt enda mer til ts fordi han ikke gadd å svare dem noe mer. Jeg mener at de fleste brukere NÅ skal slutte å svare til ALLE drittgjester for da gidder dem ikke noe mere. Han gadd visst det allikvel, tok ikke så veldig lang tid etter at han informerte om at han ble borte til han var her igjen,
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Denne tråden likte jeg. Nesten helt brukerfri. Ikke engang ts deltar.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 Han gadd visst det allikvel, tok ikke så veldig lang tid etter at han informerte om at han ble borte til han var her igjen, Hvor da?
Gjest sommeren på Mirabbell-øya Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 Her var det mye engasjement. Kanskje for mye? Hmmm. Ugler i mosen? Det var jo liksom ikke verdens undergang heller, da. Hvem bryr seg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå