Gå til innhold

God nok grunn for en ONS?

Fremhevede innlegg

Gjest Petter Gjest
Skrevet

Jeg har en kollega som er young, free & single og med et bra drag på damene. De siste par årene har han hatt tre mer eller mindre langvarige forhold med kvinnelige kolleger, og det er en "offentlig hemmelighet" at han er utrustet langt utover det vanlige.

Selv synes jeg det er vanskelig/unaturlig/pinlig å diskutere intime detaljer med andre menn, men under en lønningspils oppunder jul kom temaet på bane. Min kollega påstår at han bader i ONS-tilbud (eller i hvert fall invitasjoner og flørt) pga ryktet om utstyret hans. Han går ikke akkurat rundt og skryter til daglig, men likevel vet jeg ikke om jeg tror helt på ham. Men kjenner noen av jentene seg igjen?

1. Ville vissheten om en manns store utstyr i seg selv lokke til et sidesprang eller ONS?

2. Er pikkstørrelse viktigere i ONS-sammenheng enn i et fast forhold?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann38_*
Skrevet
Jeg har en kollega som er young, free & single og med et bra drag på damene. De siste par årene har han hatt tre mer eller mindre langvarige forhold med kvinnelige kolleger, og det er en "offentlig hemmelighet" at han er utrustet langt utover det vanlige.

Selv synes jeg det er vanskelig/unaturlig/pinlig å diskutere intime detaljer med andre menn, men under en lønningspils oppunder jul kom temaet på bane. Min kollega påstår at han bader i ONS-tilbud (eller i hvert fall invitasjoner og flørt) pga ryktet om utstyret hans. Han går ikke akkurat rundt og skryter til daglig, men likevel vet jeg ikke om jeg tror helt på ham. Men kjenner noen av jentene seg igjen?

1. Ville vissheten om en manns store utstyr i seg selv lokke til et sidesprang eller ONS?

1.JA

2.JA

Begge svarene i gitte sammenhenger der jentene er i ville og gale - modus.

Gjest Petter Gjest
Skrevet
1.JA

2.JA

Begge svarene i gitte sammenhenger der jentene er i ville og gale - modus.

Jeg tror langt på vei du har rett i det! Det er forresten like interessant å høre hvilke erfaringer "store" menn har i denne sammenhengen. Et ONS - som enhver annen seksuell forbindelse - krever jo (minst) to personer...

Skrevet

1. Næh

2. Ja

Gjest Nina :)
Skrevet

1 tjaaaa, har hendt ja............

2 ja. mannen er viktigst men stort er godt! jo større jo bedre. hva var mail addresen hans sa du? :sengekos:

Skrevet

1. Nei (bedre med for liten enn for stor, for å si det slik - SÆRLIG i ONS-sammenheng der man kanskje er ekstra trang pga sjelden sex når man ikke har fast partner)

2. Ja

Gjest 77-modell
Skrevet

1. Nei.

2. Nei.

Sorry, men han fyren høres kvlam ut. Og damene som går på opplegget hans høres enda blondere ut.

Skrevet

1. Nei. Synes dessuten det er turn off i seg selv å vite noe om størrelsen på forhånd, hvorfor sitter jeg på slik info..?

2. Nei, tror ikke det. Aldri vært noe jeg har målt eller tenkt så veldig mye på.

Skrevet

Jeg tror det er litt varierende. Jeg kjenner til flere tilfeller hvor kunnskapen om størrelsen definitivt var avgjørende for å tippe kvinnene over til at de ville ha ons, men det har altid vært en tiltrekning utover det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei for meg ville det vært skikkelig turn off''''''1 Ville aldri hatt ONS med noe sånt. Pikkstørrelsen teller ikke uansett for meg

Gjest Mannegjest
Skrevet
Nei for meg ville det vært skikkelig turn off''''''1 Ville aldri hatt ONS med noe sånt. Pikkstørrelsen teller ikke uansett for meg

For oss "normale" menn: Nok en grunn til å drømme om Mysticgirl! :-) :-)

Du er bare så.... ja, så.... :-)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
For oss "normale" menn: Nok en grunn til å drømme om Mysticgirl! :-) :-)

Du er bare så.... ja, så.... :-)

:lur:

Skrevet

1. Nope, ihvertfall ikke for meg

2. Tja....

Skrevet

1. Nope.

2. Tja, kan hende. Aldri tenkt så mye på sånt.

Gjest glamourgirl
Skrevet

De som skryter av at de har stor pikk, har som regel liten. Altså hvis de skryter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...