Gå til innhold

Oppbevaring av støvletter og vesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støvlettene og veskene mine er i et fullstendig kaos.

De lange støvlettene velter og blir liggende hulter til bulter nederst i skapet, eller på gulvet.

Og veskene mine har jeg absolutt ingen oversikt over... :sukk:

Noen som har noen fine oppbevarings og system-tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Med denne hengeren i fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60078939

kan du "klipse" isammen di lange støvlettene dine, et par i hver ende av hengeren, og henge di opp, det blir noe lignende di gjør i skobutikkene.

Til veske-kaos, kan du jo enten kjøpe noen kurver e.l. og pakke bort di veskene du ikke bruker daglig, og ha hengene framme di veskene som du faktisk bruker, så kan du jo bytte på å ha enkelte vesker framme.

Eller du kan skru fast mange enkle knagger på innsiden av skapdøren din, og henge vesker der, da blir det oversiktelig og di holder seg på plass.

Skrevet

Jeg stikker et par lange pappremser ned i støvlettene mine, så står de fint og strakt i skapet.

Skrevet

Det var lurt med en sånn buksehenger! Det skal jammen jeg prøve...

Jeg har samme problem med mine vesker.... men det grunner vel i for mange vesker og for lite skap tenker jeg...

Skrevet

Jeg har vært i skobutikker og fått esker til sko og støvletter jeg. Eskene er stablet nederst i skapet i gangen - men det er ikke så god plass som jeg skulle ønske ;) Ta med søppelsekker; jeg fikk tre søppelsekker fulle av esker i løpet av svært kort tid.

Til mine rundt 100 vesker har jeg en stor kurvkiste, men det er ingen optimal oppbevaring, ettersom de ligger oppå hverandre osv.

Målet er selvsagt et garderoberom hvor alle veskene står på hyller med silkepapir inni seg for å holde formen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...