Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er kjempefrustrert og trenger litt tilbakemeldinger på et problem. Vi har planlagt å git oss om to mnd, lite bryllup m bare den helt nærmeste familie. Men jeg ser nå at det vil bli en trist og taus setting, det er de samme menneskene som er sammen når det er bursdager og det blir skjlden spes hyggelig. Vil gjerne at bryllupsdagen blir noe vi an se tilbake på som en hyggelig dag. Har spurt sambo om vi kanskje kan be et eller to vennepar i tillegg, for å heve stemningen og skape litt mer mulighet for samtale. Men i følge sambo må han da be ALLE vennene sine, også de som jeg alri har møtt i løpet ad de fire årene vi har vært sammen. Da blir det et helt annet antall gjester, såpass mange at vi vil kke få mulighet til å dra på bryllupsreise, noe som hittil har vært veldig viktig for oss. Jeg kan ikke skjønne hvorfor man må be venner man tidligere hadde god kontakt med, men som man ikke lenger har kontakt med bare for å ikke utelate noen. Sambo har heller ikke fortalt noen av sine venner at vi skal gifte oss, og dette har vi visst siden oktober i fjor. Er det bare meg, eller er det litt rart? Dette ble rotete, men nå har jeg mest lyst til å droppe alt, dette er ikke hyggelig lenger.
Marte M Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Er kjempefrustrert og trenger litt tilbakemeldinger på et problem. Vi har planlagt å git oss om to mnd, lite bryllup m bare den helt nærmeste familie. Men jeg ser nå at det vil bli en trist og taus setting, det er de samme menneskene som er sammen når det er bursdager og det blir skjlden spes hyggelig. Vil gjerne at bryllupsdagen blir noe vi an se tilbake på som en hyggelig dag. Har spurt sambo om vi kanskje kan be et eller to vennepar i tillegg, for å heve stemningen og skape litt mer mulighet for samtale. Men i følge sambo må han da be ALLE vennene sine, også de som jeg alri har møtt i løpet ad de fire årene vi har vært sammen. Da blir det et helt annet antall gjester, såpass mange at vi vil kke få mulighet til å dra på bryllupsreise, noe som hittil har vært veldig viktig for oss. Jeg kan ikke skjønne hvorfor man må be venner man tidligere hadde god kontakt med, men som man ikke lenger har kontakt med bare for å ikke utelate noen. Sambo har heller ikke fortalt noen av sine venner at vi skal gifte oss, og dette har vi visst siden oktober i fjor. Er det bare meg, eller er det litt rart? Dette ble rotete, men nå har jeg mest lyst til å droppe alt, dette er ikke hyggelig lenger. Hva om dere feks inviterer forlovere med følge? På den måten får dere fire venner tilstede, uten at det er forventet at dere inviterer alle andre dere kjenner også.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hva om dere feks inviterer forlovere med følge? På den måten får dere fire venner tilstede, uten at det er forventet at dere inviterer alle andre dere kjenner også. vi har valgt forlovere fra familien begge to, fordi vi i utgangspunktet ikke skulle be venner. føler at hele situasjonen er helt fastlåst
Gjest 10 brud Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Utsett bryllupet til dere har råd til å invitere venner. Det gjorde vi. Så får heller folk hånde vår nesten 3 år lange forlovelse
Alyssa Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Utsett bryllupet til dere har råd til å invitere venner. Det gjorde vi. Så får heller folk hånde vår nesten 3 år lange forlovelse Helt enig. Ikke gjør valg du kanskje vil angre på senere. Bryllupsdagen din skal være en positiv opplevelse
øyenstikker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor ikke gifte derepå bryllupsreisen?? Flott sermoni bare dere to... så slipper dere å tenke på alt dette. Hvis dere vil ha familien rundt dere, signerer jeg det med å invitere forlovere med følge. Hvis det hadde vært slike problem i forhold til mitt bryllup, ville jeg gjort dette. Syns det høres sååå romantisk ut. Men jeg vil ha familien rundt meg på dagen, så da går det ikke. Bestemte meg i skrivende stund, at noe slikt vil jeg gjøre når vi har vært gift en goood stund. fornye løftene våre på en strand en plass. Med en uformell flagrende kjole og en blomst i håret, og bare nyte hverandre. Jepp, det vil jeg lufte for mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå