Nephilia Skrevet 6. april 2002 #1 Del Skrevet 6. april 2002 På denne siden er det massevis av linker til steder hvor de har bilder av buketter. Lykke til i jakten på den perfekte buketten http://www.bryllupsweb.no/brudebuketter.html12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #2 Del Skrevet 6. april 2002 Tusen takk, dette var min stil...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #3 Del Skrevet 7. april 2002 Oi, det første bildet og det bildet som ligger under var jammen meg tøffe buketter. Men tror ikke jeg tør ha noe slikt på dagen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #4 Del Skrevet 7. april 2002 Klart du tør...... Hvis det er dette som er stilen din så må du jo bruke dagen din (og hans) til å vise hvem du er. Jeg tenkte i starten at jeg skulle ha en helt enkel bukett, men har kommet frem til aå jeg ønsker meg noe mer moderne og spesielt. Jeg vil at buketten skal vise hvilken stil jeg virkelig liker. Men allikevel enkel...... Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå