MarianneE Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Idag.. hva skal du handle i butikken? Handleliste: løk skinke pizzaost glutenfritt mel fløte brus sjokoladekakepose fra Toro (sånn gul) kakepynt middagsglass til veslejenta melange
Brunhilde Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tror ikke jeg skal handle noe i det hele tatt.
Gjest matglad Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Idag skal det handles ting til å bake fastelavensboller på søndag. Fløte og melis og sånn.
Gjest StockDama Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 En pakke smør og q-tips. Stor shopping idag.
Arkana Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Vi skal gjøre ukeshandel i dag så jeg skal spare dere for hele den lange listen- Men jeg kan jo skrive ned de 10 første varene. plastfolie bacon kyllingfilet rød paprika fersk spinat squash aubergine aspargesbønner crème fraîche kremost naturell
monja Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Melk Kremfløte Jordbærsyltetøy Finish oppvasktabletter Ja, det var vel alt.
Gjest _Leela_ Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Sambo har fått denne handlelista av meg: - Kjøtt til woken - Bambusskudd - Vannkastanjer - Evt kinakål og andre grønnsaker - Melk - Smør - Helgekos Så vi får se hva han kommer hjem med...
Tabris Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 (endret) I dag handlet jeg (tatt kjapt fra hukommelsen) helgesnop (chips, smågodt og økosjokolade) brus elgmedaljonger seniormat til katt gnageben til hund økomelk margarin brød vegetarmix til taco tofupølser potetstappe mandelpoteter viltblanding Endret 1. februar 2008 av Tabris
Kvist Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Haha, for en fantastisk unyttig tråd! Digger sånne... I dag skal jeg handle kaffefilter for det glemte jeg i går, og så kom jeg plutselig på fastelaven så det blir en boks med kremfløte også
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Hvis vi skal handle blir det nok bare kremfløte og mer hvetemel til fastelavn.
Gjest Asti Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 (endret) ....... Endret 14. desember 2009 av Asti
MarianneE Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2008 Haha, for en fantastisk unyttig tråd! Digger sånne... Jeg vet!
Brunhilde Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Idag skal det handles ting til å bake fastelavensboller på søndag. Fløte og melis og sånn. Er det altså fastelaven til søndag? Og så jeg som er alene hjemme, gidder ikke bake boller da, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Handlet følgende: cashewnøtter pistasjnøtter mmm isbergsalat cherrytomater poteter blomkål grapefrukt røde druer pærer kikerter (på boks) appelsinjuice spicy falafel (fra Nutana, knallgode) kokesjokolade rømme (øko) cola
mia83 Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Har handlet: Helgegodt Toalettpapir Kremfløte Pakke med 1-2-3-Boller 3 flasker brus 3 brød Melk Kokt skinke Yoghurt Druer
Gjest Catwoman Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 Igår kjøpte jeg: - 2 stk. speltbrød fra sunt & godt - 1 squash - 3 golden epler - bergby sennep - dopapir - melkefri margarin - stekt løk og det var vel det tror jeg.
rugrat Skrevet 2. februar 2008 #19 Skrevet 2. februar 2008 Vaskepulver Pepsi Max Kyllingklubber Lørdagsgodis
amles Skrevet 2. februar 2008 #20 Skrevet 2. februar 2008 Var på harrytur forrige helg, men må suplere med: Bodylotion Barberingsskum Havregryn Melk Håndsåpe Skyllemiddel Laks Hakkede tomater Suppe Ost Kyllingskinke Tomater Masse frukt Nutrilett, men den skriver jeg ikke på handlelisten. Vil ikke at ungene skal se...(Handlelisten henger på kjøleskapet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå