Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg gått hjem fra jobb pga at jeg har fått urinveisinfeksjon.. sånn er det når man på død og liv skal ligge med beina høyt etter sex og ikke heller komme seg inn på do og få vasket seg..

har sett her inne at der å ligge lenge etter sex ikke betyr så mye..

så neste gang ligger jeg fem ti min.. så rett inn på do!

Fått antibiotika i dag .. og har EL til søndag.. men tror ikke antibiotikaen har noe å si på fruktbarheten ... håper jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Krysser fingrene for at det går bra på søndag ;) Urinveisinfeksjon er noe dritt.

Skrevet

thanks..

ja det er skikkelig vondt!

Gjest Revenka
Skrevet

Blir det noe action i dag da? ;) Håper uvi er over.

Skrevet

Tok akkurat EL test og den var negativ så...

Svir enda når jeg tisser... :tristbla:

Tror jeg har hatt eggeløsning, fordi jeg hadde høy temp i dag også...

Har mistet litt motet etter at jeg fikk sterk mistanke om endometriose hos meg..

Skrevet

Huff da! Det er jo absolutt ikke bra!! :( Men ikke mist motet :) For alt du vet, er det bare en mistanke og ikke annet :) Krysser fingrene for det!! :D

Selvom du har hatt EL, gan du ennå blir gravid 2 dager etter EL da ;) Så alt håpe er enda ikke ute ;)

Fikk du UVI etter å ha logge på ryggen me rompa opp etter :sengekos: ?? Oi, det er ikke så bra :S Trur ikke antibiotikan påvirker EL... Satser på at det ikke gjør det!

God bedring me UVI`en.. Drikk Appelsinjus.. Det hjelper godt for UVI :) (Det er surt og tar lett "knekken" på bakterien der....)

:klemmer:

Skrevet (endret)

Vi hadde sex den dagen jeg nå tror jeg hadde eggeløsning så er nok sikra der heldigvis... :)

Jeg får UVI veldig fort da.. men var nok det som var årsak.. er veldig viktig å tisse etter sex for å forebygge UVI...

Takk for omtanke og oppmuntring :klem:

(er jo bare 22 år da, og takker og priser for at jeg ikke er 30 med biologisk klokke hvis jeg har endo ;) :rosasmil: )

Endret av theamoren
Skrevet

Hehe, da er an kanskje i boks da ;)

Ja, det er utrolig viktig å tisse etter :sengekos: Men aldri fått UVI... Aldri hatt det heller... Og ikke vil jeg heller ha det..

Virker ikke behagelig....

Hehe.. Ja, 22 år.. Da har du tid på deg iallefall :) Håper legen tar deg seriøst der da! :)

:klemmer:

Skrevet
Ja, det er utrolig viktig å tisse etter :sengekos:

Er det? Jeg gjør det veldig sjelden, skjer at jeg vasker meg etterpå, men må jeg ikke på do så må jeg ikke på do... Har kun hatt UVI en gang og det var for herrens mange år siden.

Skrevet
Er det? Jeg gjør det veldig sjelden, skjer at jeg vasker meg etterpå, men må jeg ikke på do så må jeg ikke på do... Har kun hatt UVI en gang og det var for herrens mange år siden.

For de som er plaget av UVI er det veldig viktig ja... Er du ikke plaget av det trenger du ikke ta "alle forhåndsregler" heller.

Et lite tips fra meg er å ta tranebærtabletter forebyggende hele vinteren. Men pass på at de er uten bucco siden du prøver å bli gravid.

Skrevet

Er vel viktig for sånne som meg som får UVI bare noen ser på meg :kjefte: ....

Men for folk som aldri har det er det ikke nøye...tenker jeg :)

Skrevet

ok .. gjesten over sa det før meg visst :fnise:

Skrevet
ok .. gjesten over sa det før meg visst :fnise:

Hehe.. Jeg tar sånne forhåndsregler uansett jeg.. Eier ikke immunforsvar.. Derfor jeg gjør det... Men aldri hatt UVI.. Bank i bordet!

Skrevet

glemte å se at jeg begynner å merke underlivssopp nå pga antibiotikaen..

For en j.... motgang :grine: hehe...

Ja du er heldig som ikke har hatt det det er så vondt!

Gjest Revenka
Skrevet

Huff og huff. Får håpe det hjelper å smøre med canesten. Jeg må si jeg syns synd på deg. Har du fått medisin mot uvi? Jeg fikk noe av svigerfaren min (han er lege) og jeg merket bedring etter få timer. Husker ikke hva det var.

Skrevet
Huff og huff. Får håpe det hjelper å smøre med canesten. Jeg må si jeg syns synd på deg. Har du fått medisin mot uvi? Jeg fikk noe av svigerfaren min (han er lege) og jeg merket bedring etter få timer. Husker ikke hva det var.

mener du tranbær? har det.

Eller ser et jo den hersens penicillinen.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg fikk tabletter etter at jeg hadde gitt en urinprøve som ble undersøkt. Det tok bare timer så var jeg bedre. Husker ikke hva, men det er noe legen skriver ut. Har hørt at tranebær er bra for forebygging men ikke hvis uhellet først er ute. Jeg er ikke lege, og har ikke hørt det av en lege, så ikke hør på meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...