Gå til innhold

Jippi!

Gjest 81-modell

Fremhevede innlegg

Gjest 81-modell
Skrevet

Den nye kjærsten min gir meg den beste sex'en jeg har kjent! Tror jeg er forelska! :klemmer: Han fyller meg opp med en kuk som både er lang og tjukk og han vet hvordan han skal bruke den. Og det er nesten like deilig at han ikke fisker etter ros og kommentarer om den. Stor kuk er det mest opphissende som fins, men det er turnoff hvis mannen selv er for optatt av den. Men for meg teller størrelsen mye! :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den nye kjærsten min gir meg den beste sex'en jeg har kjent! Tror jeg er forelska! :klemmer: Han fyller meg opp med en kuk som både er lang og tjukk og han vet hvordan han skal bruke den. Og det er nesten like deilig at han ikke fisker etter ros og kommentarer om den. Stor kuk er det mest opphissende som fins, men det er turnoff hvis mannen selv er for optatt av den. Men for meg teller størrelsen mye! :hjerte:

Bra for deg! :fnise:

Skrevet

vet hvordan du har det... :tommelsmil:

Gjest utlogget nå
Skrevet

Good for you! :tommelopp:

Skrevet

Så var vi der igjen. Stor er best! Har vært utallige tråder i dette forumet før som bekrefter dette,jfr. "lei av liten" og andre tråder. (men av og til synes dere synd på oss menn og legger ut tråder om at størrelsen ikke teller, som om noen tror på det)

Gjest 81-modell
Skrevet
Så var vi der igjen. Stor er best! Har vært utallige tråder i dette forumet før som bekrefter dette,jfr. "lei av liten" og andre tråder. (men av og til synes dere synd på oss menn og legger ut tråder om at størrelsen ikke teller, som om noen tror på det)

Alle er forsjellige! Er ikke hysterisk optatt av størrelse men må da få lov til å rope høyt av glede når det tilfeldigvis var sånn. Jeg må være så pass ærlig både mot meg selv og ellers at jeg innrømmer at jeg liker det stort. Det er sikkert nok av dem som foretrekker små eller middels. Men selv vil jeg aller helst nyte en deilig og stor kuk.

Skrevet
Alle er forsjellige! Er ikke hysterisk optatt av størrelse men må da få lov til å rope høyt av glede når det tilfeldigvis var sånn. Jeg må være så pass ærlig både mot meg selv og ellers at jeg innrømmer at jeg liker det stort. Det er sikkert nok av dem som foretrekker små eller middels. Men selv vil jeg aller helst nyte en deilig og stor kuk.

Det er helt flott. Det er ærlighet jeg mener er det beste, men som mange andre dropper til fordel for "politisk korekthet". Vi mannfolk må tåle sannheten for en gang skyld, selv om den er ubehaglig for noen.

Gjest 81-modell
Skrevet
Det er helt flott. Det er ærlighet jeg mener er det beste, men som mange andre dropper til fordel for "politisk korekthet". Vi mannfolk må tåle sannheten for en gang skyld, selv om den er ubehaglig for noen.

Takk! Men jeg har aldri sagt at jeg har noe i mot mindre for sånn er det ikke. Elsker kuk uansett størrelse men er veldig betatt av de store. Menn har ulik opfatning av rumpe og pupper og jenter er akkurat like forsjellige! Ja til mer og deilig sex uansett fysikk!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja takk til litt mindre pikker. Stort er vondt

Skrevet

Hvor stor kukk har han?

Var en her for ikke så lenge siden som skrøt så fælt av kjærestens 21 cm lange og enorme kukk. Men så målte hun og da var den "bare" 16 cm. haha

Gjest 81-modell
Skrevet
Hvor stor kukk har han?

Var en her for ikke så lenge siden som skrøt så fælt av kjærestens 21 cm lange og enorme kukk. Men så målte hun og da var den "bare" 16 cm. haha

Aner ikke målene for det har jeg ikke noe forhold til. Men jeg har øyne i hodet og kjenner størrelsen inni meg, og jeg er sprengfull av hard pikk. Det er stort nok for meg og det beste jeg har kjent! Om den er 14 eller 24 cm spiller null rolle for meg så lenge den er så lang og tykk som den er.

Skrevet
Ja takk til litt mindre pikker. Stort er vondt

Amen.

Stor pikk og dårlig teknikk - nei takk.

Minimal pikk og ingen teknikk - nei takk.

Normal redskap og dårlig teknikk - nei takk.

Hm ... fellesnevner er altså god teknikk ... hm ... pussig.

Gjest Lille Mina
Skrevet

Flott for deg da, heldiggrisen! Dessverre er det ikke uvanlig at de med store kan være veldig selv opptatte og da blir det TURN OFF. Men et like stort TURN ON med stor (tykk) pikk og null skryt og sjøl digging. Kos deg!

Mina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...