Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har nylig gjort et langt forhold slutt. Bruddet var udramatisk og vi begge var enige at det er for det beste. Da jeg pent spurte kjæresten om å tilbakebetale et stort pengebeløp han lånte av meg, begynte bråket. Personlig tror jeg han nekter å betale tilbake av pur faenskap, da han ikke er vant at dama dumper han, men omvendet. Hvordan får jeg pengene tilbake, uten at det blir krig? Jeg tror innerst inne at han ønsker krig, da han kan få vist alle hvilken "bitch" jeg er. Hvordan løser jeg dette på voksent vis..? Har ikke råd til advokat.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har nylig gjort et langt forhold slutt. Bruddet var udramatisk og vi begge var enige at det er for det beste. Da jeg pent spurte kjæresten om å tilbakebetale et stort pengebeløp han lånte av meg, begynte bråket. Personlig tror jeg han nekter å betale tilbake av pur faenskap, da han ikke er vant at dama dumper han, men omvendet. Hvordan får jeg pengene tilbake, uten at det blir krig? Jeg tror innerst inne at han ønsker krig, da han kan få vist alle hvilken "bitch" jeg er. Hvordan løser jeg dette på voksent vis..? Har ikke råd til advokat. Hva med å skrive et sakelig brev/mail til han, hvor du legger frem hvordan du vil dette skal skje (voksent vis) fortell han at dersom han ikke samarbeider på å betale tilbake gjeld til deg, så må du dessverre kontakte politi/advokater osv. -han trenger jo ikke å vite at du ikke har penger til dette i væreste fall, så har du fri rettshjelp. førte du pengene over til hans konto? har du beviser? skaff beviser. -banken kan finne frem overføringskvitteringen. har du mailer/lapper/brev/sms hvor dette blir nevnt? hvor han sier at du ikke får pengene? ta vare på disse, lur han inn i en felle hvor han nærmest sier "du får ikke pengene jeg har lånt" da kan du anmelde. håper selvfølgelig at det løser seg uten beviser, politi, advokater osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå