Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alle er like sosiale av forskjellige grunner i de tidlige ungdomsårene. Dette medfører at de ikke lærer sjekkemarkedet, og relasjonsbygging generelt.

De første erfaringene man gjør på sjekkemarkedet former en, og setter føringer på framtidige interaksjoner. Det er først etter en vellykket seksuell relasjon man vet noe om hva som fungere. Men det må mange vellykkede seksuelle relasjoner til før man har den erfaringen som er nødvendig for å kapre drømmepartneren. Potensielle drømmepartnere passerer forbi sjelden. Når dette skjer må man være forberedet. En finsk guru har konkludert med at menn burde ha gjennomført seksuelle relasjoner med 50 kvinner før han slår seg til ro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En finsk guru har konkludert med at menn burde ha gjennomført seksuelle relasjoner med 50 kvinner før han slår seg til ro

Hvor har du lest dette?

Jeg er enig i at det er viktig å ha prøvd litt. Og ikke minst møtt ulike typer/personligheter.

Men jeg syns 50 er drøyt.

Hva ville dere gutta ha sagt dersom du visste at jenta di hadde hatt mer enn 50 menn før deg?

Skrevet

50 ?

Hvorfor ikke 49 eller 51 , blir meningen med livet borte hvis man har 49 eller 51 ifølge denne guruen ?

Skrevet
50 ?

Hvorfor ikke 49 eller 51 , blir meningen med livet borte hvis man har 49 eller 51 ifølge denne guruen ?

Ja. Har du hatt 49 vil du alltid føle at noe mangler, og aldri slå deg helt til ro, og har du hatt 51 vil du ha trådt over en magisk grense og rase nedover stupet.

(Det er noe som heter å bruke litt skjønn når man leser)

Skrevet
En finsk guru har konkludert med at menn burde ha gjennomført seksuelle relasjoner med 50 kvinner før han slår seg til ro.

Faen, dette blir komplisert asså..

Holder det med oralsex? Fingring? Slikking? Må man for eksempel få utløsning? Vil eventuell homosex utligne heterosex? Hva hvis jeg klarer å lokke med meg to eller fler? Vil dette i såfall bare telle som én?

Trenger egentlig litt mer klargjøring rundt spillereglene før jeg eventuelt setter opp et scoreboard. For ordens skyld kan det kanskje være like greit å starte på scratch, eller?

* Genuint interessert *

Skrevet
Ja. Har du hatt 49 vil du alltid føle at noe mangler, og aldri slå deg helt til ro, og har du hatt 51 vil du ha trådt over en magisk grense og rase nedover stupet.

(Det er noe som heter å bruke litt skjønn når man leser)

Men hva hvis man ikke er sikker ?

Tenk hvis det skjedde i fylla ?

Tenk hvis det var gruppesex og man ikke er sikker på antallet ?

HVA DA?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...