Solstrålen Skrevet 28. april 2003 #1 Del Skrevet 28. april 2003 Hva "program" har dere under kaffen? Har dere masse leker, sketsjer og sanger, eller noe annet?? Vi har fått tilbakemelding om at vi må fylle alle timene under kaffen, men vi ønsker ikke å ha masse leker og sanger og sketsjer... Hva fyller dere kaffen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 28. april 2003 #2 Del Skrevet 28. april 2003 Under kaffen hadde vi ingen underholdning, for folk satt spredt og var veldig oppdatt av å skravle med hverandre. Hos oss ville det ha ødelagt den gode stemningen om vi skulle hatt underholdning. Men rett før bryllupsvalsen overrasket jeg med en sang til mannen min som er ganske humoristisk. Det var den eneste underholdningen vi hadde, men den var også vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 Vi skal ikke fylle kaffen med noe som helst :blunke: Middagen skal være ferdig rett før kl 20 og kaffegjestene kommer kl. 20. Da blir det kaffe og kaker en stund med masse prating og skrævling - som brudepar har vi helt sikkert masse å gjøre... Når kakene har sunket litt, er det tid for dans. Vi vil danse det vi må og så vil vi mingle litt til før vi synker sammen i ei drosje til hotellet. Gjestene får da ha vett nok til å klare å underholde seg selv noen timer i godt selskap? De får (mat), drikke og kaker, så litt får de klare selv! De som evt. ikke klarer dette, får la være å komme. De bryllupene jeg var i i fjor, var det ikke noe problem med underholdning etter middagen. Mange hyggelige mennesker, masse god mat og drikke og kanskje et glimt av brudeparet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #4 Del Skrevet 28. april 2003 Vi skal ikke ha noe program, gjestene kan få sitte enten inne eller ute (hvis fint vær) og prate med hverandre. Legger ikke opp til noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinderella2003 Skrevet 28. april 2003 #5 Del Skrevet 28. april 2003 Har en mistanke om at tanta mi har lagd en slags spørrelek ala "klassefesten" Ellers kommer jo gutta i bandet til å spille litt. Synes noe av sjarmen med bryllup er at gjestene får tid til å prate sammen og "mingle" litt så noe fullt underholdningsprogram er uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 28. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 28. april 2003 Det er da svigersene mine som har begynt med dette her... De mener at kaffen vil bli kjedelig, og at gjestene vil bare gå å surre hvis vi ikke legger opp mer program enn det vi har til nå... Til nå har vi tenkt: x Vals og de obligatoriske dansene x En slags "spørrekonkurranse" hvor vi deler opp i 4 lag, brudens familie, brudgommens familie og så deler vi vennene i 2. Så blir det stilt sp.mål om oss (brudeparet), og så ser vi hvem som kjenner oss best på en måte.. (Litt vanskelig å forklare!) x En eller to av gjestene skal synge en sang hver Jeg synes personlig at dette er nok, det blir kanskje en lek eller underholdning til som vi ikke vet om enda.. Men kaffen vår begynner i 20.30 tiden, og jeg har ikke så lyst å stappe alle timene fulle med teite leker og umorsomme sketsjer.. Svigers mener vi bør ha mer typiske leker og sånne utklippede bilder limt på ark med sp.mål til, som f.eks "Hva sport driver han med" (bilde av Solskjær) Dette vil de ha med i bryllupet da.. Jeg er litt fortvilet, for jeg føler virkelig at de prøver å gjøre festen vår til et 60 års kalas eller en konfirmasjon. De har skrevet sang til BARE brudgommen (ikke nevnt meg med et ord!), de vil ha sånn "Dette er brudgommen"-presentasjon, med bilder fra når han var liten osv ER det bare meg eller er det DRIIIIITHARRY????? (skal det sies at de ikke er overbegeistret for sønnens valg av livsledsager, og at det er vel sikkert litt det som skinner igjennom, dessverre :cry: Er ikke vårt program nok da? Vi skal jo ha musikk og dans litt utover + at vi ønsker jo å prate med gjestene litt.. Noen av de kommer jo langveisfra og drar igjen allerede på søndags forrmiddag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Vi har ikke tenkt å ha noe program under kaffen, da er toastmasteren ferdig med sin jobb og kan nyte festen med alle gjestene med mindre det er noen taletrengte som vil si noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 28. april 2003 #8 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg er litt fortvilet, for jeg føler virkelig at de prøver å gjøre festen vår til et 60 års kalas eller en konfirmasjon. De har skrevet sang til BARE brudgommen (ikke nevnt meg med et ord!), de vil ha sånn "Dette er brudgommen"-presentasjon, med bilder fra når han var liten osv ER det bare meg eller er det DRIIIIITHARRY????? Her må jeg si meg enig med deg - dette høres mer ut som et 60-års lag enn et bryllup - og jeg tror ikke jeg ville trivdes som gjest i dette bryllupet (synes sånn er pinlig og veldig harry....). Vet at det er vanskelig å si nei og såre noen (spesielt hvis forholdet er vanskelig fra før av). Hva mener din tilkommende - kanskje han kunne snakke med foreldrene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 Vi skal absolutt ikke ha noe action til kaffen. Ønsker mest mulig "frilek" , at gjestene får surre rundt og prate med dem de vil og forhåpentligvis danse litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 28. april 2003 #10 Del Skrevet 28. april 2003 De forslagene til svigerforeldrene dine hørtes helt forferdelige ut. Er helt enig med deg - dette høres ut som et 60 års kalas! Prøv å få kjæresten din til å hinte litt om at dette kanskje ikke passer dere. hvis de likevel insisterer på dette, får dere bare slå i bordet. Det er ditt og og din kjæres bryllup. Så får svigers heller spare disse ideene til sin neste bursdagsfest... Selv skal vi ikke ha noe program til kaffen. Det hyggeligste er å mingle og prate med gjestene, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #11 Del Skrevet 28. april 2003 Usj.. Foslagene til dine tilkommende hørtes jo ikke bra ut.. Man må jo nesten få bestemme selv hvordan man vil ha den store dagen sin?? De burde jo selv forstå at de overkjører dere... Fortell dem hvordan dere vil ha det.... Det er tross alt din og din kommende manns store dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #12 Del Skrevet 28. april 2003 Uff, nei det er ikke bare deg som synes dette høres ut som noe som passer bedre i et 60-årslag! Hadde blitt skikkelig fortvila om noen kom med slike leker i mitt bryllup, og den sangen om brudgommen - den kan virkelig spares til en eller annen rund bursdag (kanskje 60? hihihi) med mindre de lager en sang om deg også! Synes det høres ganske frekt ut å bare lage en sang om han uten å nevne deg på bryllupsdagen altså! Nei, her må dere bare skjære gjennom (ikke bare hinte, men SI FRA!) om at dette ikke er deres stil. Dere kan jo si det på en hyggelig måte, med at dere synes tanken var hyggelig, men det passer ikke inn i programmet for dagen sånn som dere hadde tenkt dere. Lykke til! Dette må dere ikke la ødelegge dagen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 28. april 2003 #13 Del Skrevet 28. april 2003 Vi legger ikke opp til noe underholdning utover den levende musikken, valsen og dansen ellers da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå