murray Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Flere som gleder seg? Sesongavslutningen på sesong 3 var kjempespennende! Det er foreløpig satt opp åtte nye episoder. Jippi!
Ambivalent Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil er det i natt, norsk tid? Er en oversikt her. Gleder meg iallefall, 10 måneder er en litt for lang pause! Endret 31. januar 2008 av Ambivalent
murray Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil er det i natt, norsk tid? Er en oversikt her. Gleder meg iallefall, 10 måneder er en litt for lang pause! Altfor lang pause! Den aires i natt, norsk tid ja
Modern woman Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Gleder meg mer til Rome og Californiacation kommer tilbake på skjermen
The Kitten Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Gleder meg mer til Rome og Californiacation kommer tilbake på skjermen Fint for deg. Hva med å skrive det i en tråd som handler om disse seriene, og ikke i denne tråden som handler om LOST?
The Kitten Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Flere som gleder seg? Sesongavslutningen på sesong 3 var kjempespennende! Det er foreløpig satt opp åtte nye episoder. Jippi! Jeg gleder meg som en unge
Gjest Mirina Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Skal se første episode i morgen, gleder meg! Gleder meg mer til Rome og Californiacation kommer tilbake på skjermen Trodde ikke det skulle produseres mer Rome jeg?!
Mischa Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Så første episode av sesong 4 på fredag.. LOST
Gjest Eugene Onegin Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Trodde ikke det skulle produseres mer Rome jeg?! Det stemmer Rome produseres ikke lenger. Det ble for dyrt for HBO og BBC til at de skulle forsette med flere sesonger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå