GoBrookeYoureself Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg savner eksen min så, kan ikke tenke på noe annet. Vil ha han tilbake, men ting er litt kompliserte. Han er fra en annen by hvor jeg gikk på skole og vi møttes første gang for 3 år siden når vi begge var 18 år, i 2005. Vi ble sammen i ca 4 mnd, men det ble slutt da jeg skulle flytte fra byen og tilbake til min hjemby. Jeg savnet alle hjemme, og hadde fått praksisplass her, og vi hadde ikke vært så lenge sammen, så det var for tidlig for meg i en alder av 18 år å bli værende i byen hvor jeg hadde gått på skole. Vi holdt kontakten hele tida med meldinger og møttes noen ganger. Så, i september i 2006 tok han meg med på ferie, vi hadde det kjempefint og bestemte oss for at han skulle flytte til min hjemby. Så i begynnelsen av oktober 06 flytta vi inn sammen hadde det egentlig kjempefint og var veldig forelska Han hadde slutta i jobben sin for å flytte til meg, han prøvde å finne ny jobb, men det var ikke så enkelt. Så ble ting litt vanskelig for meg, jeg følte at alt var min feil, han kjente jo ingen og var uten jobb. Til slutt ble han som en slask, som aldri orket noe, satt bare ved dataen sin og spilte spill, og enset nesten ikke at jeg var der. Han hadde mange alternative steder hvor han kunne dratt innom å hørt etter jobb, og det var mange annonser han ikke engang orket å søke på eller noe. Tilslutt klarte jeg ikke mer. Jeg arbeidet mye og kom hjem til en gutt jeg ikke lenger kjente igjen. Jeg gjorde det slutt med han i mars/april 07. Men helt siden da har jeg lurt på om det var det rette å gjøre, har savna han hele tida. Har hatt kontakt helt siden da, og han har sagt at han savner meg også og at han ikke har det bra uten meg. Føler det som at det er ment til å være oss to, men at jeg har ødelagt alt, og det gjør vondt å tenke på. For noen dager siden skrev jeg en laaang mail om alt jeg føler og sendte den til han. Egentlig hadde jeg lyst å si alt rett til han, ansikt til ansikt, eller i det minste på telefon, men jeg vet at han ikke har så lyst å snakke med meg, fordi han ikke vet hva han skal si. Han blir så sjenert da har han sagt. Jeg fikk god respons på mailen, hvor han svarte at han tenkte det samme som meg og hadde det helt likt. Vi skrev meldinger og sånn, og det var veldig koselig, men nå de siste dagene har han nesten virket litt sur på meldingene, og jeg tenker at han kanskje er sur fordi jeg har gjort det slutt og nå kommer tilbake og ”plutselig” vil ha han igjen etter at han har blitt veldig såret. Er det galt av meg å si noe til han? Bør jeg egentlig bare la han være, eller kan det høres ut som om det er en liten sjanse for at det kan bi oss to igjen? Blir bare så frustrert, jeg savner han sånn. Dette ble ganske langt, men håper noen ork lese alt og si sine meninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå