Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har en bror som nettopp har tjent flere hundre tusen på hussalg, pluss at han har fått nesten 800.000 i forsikringspenger nå.

Så sa han til min mor at når han fikk pengene så skulle hun få litt, siden hun ønsket å reise til hjemplassen hans, pluss å besøke graven til faren. Hun bor sør i landet å broren bor langt oppe i nord, siden min mor er trygdet så koster det jo litt med bilett for ho.

Men nå trekker han seg tydeligvis den gjerrigknarken, da det blei nevnt, så sendte han bare ei melding om at han liker ikke folk som tigger.....hallo han sa jo selv at ho skulle få noe til bilett.

Jeg blir så sint på den gniene onkelen min at jeg hopper snart i taket av sinne. Han er vant til å tenke bare på seg selv, unkar som han er. Min mor har sendt julegaver til han i mange år, men aldrig fått en dritt tilbake.

Faen at det går ann å vre så selvsentrert, måtte bare blåse ut litt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Min mor har en bror som nettopp har tjent flere hundre tusen på hussalg, pluss at han har fått nesten 800.000 i forsikringspenger nå.

Så sa han til min mor at når han fikk pengene så skulle hun få litt, siden hun ønsket å reise til hjemplassen hans, pluss å besøke graven til faren. Hun bor sør i landet å broren bor langt oppe i nord, siden min mor er trygdet så koster det jo litt med bilett for ho.

Men nå trekker han seg tydeligvis den gjerrigknarken, da det blei nevnt, så sendte han bare ei melding om at han liker ikke folk som tigger.....hallo han sa jo selv at ho skulle få noe til bilett.

Jeg blir så sint på den gniene onkelen min at jeg hopper snart i taket av sinne. Han er vant til å tenke bare på seg selv, unkar som han er. Min mor har sendt julegaver til han i mange år, men aldrig fått en dritt tilbake.

Faen at det går ann å vre så selvsentrert, måtte bare blåse ut litt.

Ja, folk lyver. I min familie lyver de som bare det

Jeg har en far som er i full jobb, men stadig blakk. Hva han bruker penger på vet, ingen. Han maser (les: maser med store bokstaver) på meg og min bror til stadighet å låne penger. De første par årene var vi naive og lånte ham penger. Så betalte han aldri tilbake. Når vi presset om å få pengene, ble far rasende og så benektet at han hadde lånt noe. Hva gjør man da..? Men tror du han har lært noe av det..?? neida, han maser ennå om å låne penger.

Men vi har satt foten ned. Så seint som i forrige uke, ville han låne kr 20 000,- av meg. Selvsagt sa jeg nei. Tror han at jeg har så mye liggende på konto??

Hvor frekke familien kan være, slutter aldri å forundre meg :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...