CeeCee Skrevet 4. oktober 2008 #42 Skrevet 4. oktober 2008 Johnny Depp er jo bare hot uansett hårlengde.... Sebastian "Baz" Bach er hottere enn noensinne med sin lange puddelrockmanke... Han har jo fått litt mer kjøtt på beina di senere år. Kjenner menn som er finere med langt enn kort hår, så ja, noen passer det bedre...
Gjest Tanita Skrevet 4. oktober 2008 #43 Skrevet 4. oktober 2008 De færreste er pene med langt hår. Det ser veldig fort sjuskete ut. Få, veldig få, er pene og ser samtidig presentable ut med det.
Beast Skrevet 4. oktober 2008 #44 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hehe! Nå liker jeg ofte gutter som ikke ser så forbasket "presentable" ut, jeg da! Jeg kaller det "ruggedly handsome". Endret 4. oktober 2008 av Beast
Gjest evmorten Skrevet 5. mai 2011 #45 Skrevet 5. mai 2011 Veldig gammel tråd, men - så det er vel ingen som leser (heh) Men ltså: Det er da LANGT fra alle jemter som kler langt hår. Jeg vil gjerne ha langt hår, me jeg tøre ikke pga. alle hatske kommentarer der ute. Også sier mange: "Så lenge det ikke er fett og pistrete". Det er da en selvfølge at man skal stelle det.
Gjest SexyGirl Skrevet 5. mai 2011 #46 Skrevet 5. mai 2011 Gutter skal IKKE ha langt hår! Æsj! Ikke lyst hår heller, for den saks skyld
Gjest evmorten Skrevet 5. mai 2011 #47 Skrevet 5. mai 2011 Da kan man jo si noe like sprøtt: Jenter skal ikke ha inntekt! Æsj! Ikke stemmerett heller, for den saks skyld!
Gjest anoynym1 Skrevet 6. mai 2011 #49 Skrevet 6. mai 2011 http://www.imdb.com/media/rm727889920/nm1165110 ? er jo ganske så tøft
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå