Gå til innhold

Menn/gutter med langt hår

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hehe, jeg var en av de som påsto at jeg aldri kom til å like en fyr som hadde lenger hår enn meg.

I'm eating my words as we speak ;)

Riktignok har han rasta da.. det hjelper iallefall på i mine øyne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har minimumskrav til menn jeg i det hele tatt gidder å vie min oppmerksomhet. pg må innrømme at har ikke mannen langt hår (gjerne til midjen, men MINST til skuldrene) er han overhodet ikke intressant i mine øyne!

så nei, har absolutt ingenting i mot langt hår ^^ nå er jeg litt sær da, litt på den svarte siden, og de fleste gutter jeg i det hele tatt er kompatibel med har langt hår! :love:

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er vaksen opp med puddelrockarar på 80-talet, og trur eg må ha fått overdose - eg ser ikkje to gongar på ein mann med langt hår.

Skrevet

Liker ikke langt hår på menn sånn generelt, men likevel har jeg sett et par stykker (og de må regnes som voksne) som kler det kjempegodt.

Skrevet
Eg er vaksen opp med puddelrockarar på 80-talet, og trur eg må ha fått overdose - eg ser ikkje to gongar på ein mann med langt hår.

Og jeg var også ung på 80-tallet, men har det helt motsatt: elsker menn med langt hår. Hurra for hårete menn :hjertesmil:

Synes både det er fint med halvlangthår, helt langt hår, rufsete og glatt. Synes ofte menn med langt hår har mye fin personlighet å by på. Er ikke så fan av glatte, streite, katalogmenn (litt sånn ala de som viser feem klær i HM-katalogen feks)......

Så spar i vei.....

Skrevet

Elsker gutter med litt langt fint hår. Åh, har en hår fetisj, haha, men nå er min type menn ofte av de som har litt lang manke da. Men relativt kort hår, kan også være fin. Men generelt liker jeg å ha litt å ta i. Mmm

• 7 måneder senere...
Gjest Elisabeth Westlie
Skrevet

For meg det det helheten som avgjør om en man kler langt eller halvlangt hår!

Det er hele mannens utseende, persoinlighet, klesstil og sist men ikke minst ATTITUDE som avgjør om de kler den lengden og formen på håret som de har. Det spiller også en rolle om de selv trives med det, om det er tilfeldig eller stylet, slitt. Om det er store viker og måne med I

iblant det lange håret er det for noen best å ha det håret som er litt kortere, skinne seg eller sette på naturlig seende løshår, mener jeg:)

DERFOR NOEN MENN SOM F.EKS KURT COBAIN ER DRIIIIIITSEXY MED LITT LENGDE PÅ HÅRET! :)

Skrevet

Med referanse til en annen tråd så skal altså ryggehår barberes bort, men oppå hodet kan man ha så mye og langt som bare det?

Hvor er konsekvens-aspektet deres egentlig, jenter?

Skrevet

Menn med langt hår, NAMMM. Sexy;)

Men det samme gjelder mange medkort og...

Skrevet

Jeg er prinsipielt imot menn med langt hår. Halvlangt kan i noen tilfeller være fint.

Det er selvfølgelig noen menn som ser bra ut med langt hår, men jeg har fortsatt til gode å se en mann som ikke ville sett bedre ut med kort hår.

Men det var da bare min mening.

Skrevet
Jeg er prinsipielt imot menn med langt hår. Halvlangt kan i noen tilfeller være fint.

Det er selvfølgelig noen menn som ser bra ut med langt hår, men jeg har fortsatt til gode å se en mann som ikke ville sett bedre ut med kort hår. Men det var da bare min mening.

Så lenge det ikke er måne og store viker tilstedet så kan jeg godta det meste, men favoritten er barbert hode :)

Skrevet

Gutter med lang hår er nyyydelig! Men det må være velstelt og rent, såklart. Både kjæresten og eksen hadde langt hår. Førstenevnte klippet seg fordi det ble mer praktisk i forhold til arbeid, og han andre grunnet militæret :(

Skrevet

NOEN menn er pene med langt hår. Samboeren min har vel det man kan kalle halvlangt, er nesten ned til skuldrene med litt krøller.

Syns det blir litt kjedelig med bare kort hår :sjenert:

Skrevet

Altså, kommer an på hva du mener med langt. Litt lengde på det kan være fint. Men da må håret ha litt fall/krøller synes jeg. Gutter med langt, slett hår har jeg ikke helt sansen for...

Skrevet

Jeg kan smelte på et blunk av en mann med langt hår... Men kun hvis han passer det... og jeg ser hele tiden menn som passer langt hår...

Min kjøre hadde langt hår før jeg traff ham, men klippet seg like før. Har sett bilder av han, og må si at han passet ikke langt hår noe særlig.

Skrevet

Langt hår på menn er peeeeeeent! hååh! Håret til en mann er alltid det første jeg ser på:P Og det skal helst være mye av det! dreads er dritsexy. for tenk. hååh. gi meg!

typen min har uheldigvis tynt hår.. jeiii... Prøver å få han til å skalle seg da, det er da mye penere. men han han vil ikke. akk..

Skrevet
Det virker som noen Damer er prinsippielt i mot menn med langt hår, jeg kjenner ingen menn som er prinsippielt i mot damer med kort hår uansett.

Kvinnesjåvinisme??? Bare lurer.

Jeg kjenner flere menn som er prinsipielt imot damer med kort hår ;)

Men, nei jeg synes ikke menn med langt hår er noe særlig egentlig.

Skrevet
Jeg kjenner flere menn som er prinsipielt imot damer med kort hår ;)

Men, nei jeg synes ikke menn med langt hår er noe særlig egentlig.

jeg er en av dem som prinisipielt er imot damer med kort hår.

Skrevet
Hva synes dere om menn med langt hår som er velpleid, men ikke femi(eller puddelrockhår). Jeg er Mann men jeg har ofte tenkt at enkelte menn med langt hår ser drit kule ut.blant annet Johnny depp og brad pitt , var det fint?

Det virker som noen Damer er prinsippielt i mot menn med langt hår, jeg kjenner ingen menn som er prinsippielt i mot damer med kort hår uansett.

Eg kjenner mange menn med langt hår, noen kler det og andre burde kanskje ha latt ver. Min kjæreste hadde langt hår når me blei sammen, men har klippt det kort nå pga tynnt hår.

Eg syntes LANGT hår er fint, er ikkje så glad i halvlangt/skulderlangt hår, selv om det må jo vere det ein periode før det blir langt :P

I det miljøet eg er i (metal-miljøet) så er det mange damer som ELSKER menn med langt hår, også halvlangt. Og ingen så meiner det er femi eller noko. Men det er vell meir akseptabelt der enn ellers i sammfunnet? eller?

Menn med langt hår som er stolt av håret, pleier det og ikkje alltid skjuler det i ein hårstrikk er VELDIG sexy! VELDIG VELDIG SEXY!!

Skrevet
Hva synes dere om menn med langt hår som er velpleid, men ikke femi(eller puddelrockhår). Jeg er Mann men jeg har ofte tenkt at enkelte menn med langt hår ser drit kule ut.blant annet Johnny depp og brad pitt , var det fint?

Min nåværende kjæreste og andre kjærester har hatt langt håt. Det er definitivt sexy, men kan by på problemer under akten (man legger seg på det, det kommer i klem når man skal snu seg rundt, når han ligger mellom lårene, stadig hår i munnen under kyssing osv.. -ja, jeg har også langt hår ;) ).

Menn er barskere med langt hår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...