Gjest wannabekjekkas Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hva synes dere om menn med langt hår som er velpleid, men ikke femi(eller puddelrockhår). Jeg er Mann men jeg har ofte tenkt at enkelte menn med langt hår ser drit kule ut.blant annet Johnny depp og brad pitt , var det fint? Det virker som noen Damer er prinsippielt i mot menn med langt hår, jeg kjenner ingen menn som er prinsippielt i mot damer med kort hår uansett. Kvinnesjåvinisme??? Bare lurer.
Zarabi Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 hmm..dissa skuespillerkarene de klarer det, men de har hjelp til gud hjelpe meg hva som helst... har enda ikke sett så mange menn på gata som klarer å se bra ut med halvlangt hår...jeg er skeptisk!!!
Arkana Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har ennå ikke sett en mann (hverken skuespiller eller i virkeligheten) som kler langt hår. Har ikke noe med prinsipp å gjøre, jeg synes bare ikke det er fint.
Gjest Wannabekjekkas Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 hmm..dissa skuespillerkarene de klarer det, men de har hjelp til gud hjelpe meg hva som helst... har enda ikke sett så mange menn på gata som klarer å se bra ut med halvlangt hår...jeg er skeptisk!!! Det er sant men da er du ikke prinsippielt imot? Enig at ikke er mange menn som får det til, men hvis er mann har man heller ikke hatt langt hår hele livet. Man må tilpasse seg. he he
Uno Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har heller ikke sett en mann jeg syns kler langt hår.
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har sett noen menn som kler langt hår. Jeg er usikker på hva som gjør at de kler det. Det er vel noe med stilen ellers. En som liker rosa skjorter til hverdags er ikke en jeg tenker kler langt hår. Det bør heller ikke være for tynt. Eller alt for velpleid og silkemykt. Det er ikke bare, bare, ser du Men noen kler det absolutt. Spesielt de som har en litt rocka, eventuelt villmarksstil. Men det bør ikke være for langt. Grensen går til rett nedenfor skuldrene.
Kosemose Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Langt hår kan sikkert være greit på gutter opp til 20. Hvis det er langt på rette måten og gutten er rette typen. Men på voksne menn blir det som regel veldig feil.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg digger menn med langt hår! Uansett alder på mannen (jeg er selv 29). Jeg synes det er mange som er fint med langt hår, men selvsagt, det må ikke være pistrete eller fett. Og det må være langt, ikke sånn at det ikke når til skuldrene engang. Ihvertfall halvparten av venninne mine er enige meg i at langt hår er skikkelig sexy. Så smaken er vel som baken. 1
Gjest Chrizzy Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 MMM, jummi, jummi, jeg har sett mange menn som kler langt hår. Det er råsexy når det er stilig. Må jo si at 9 av 10 ikke kler det noe særlig, men de som kler det !!! 1
Gjest Bond Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Det er få som kler dette, mesteparten fordi noen av dem ser ut til å tenke at det er greit å bare la det vokse uten pleie. Spesielt de som er litt eldre og blir tynnere i håret i noen deler - da er det nei-nei, synes jeg! Jeg er ikke prinsipielt imot, men det er veldig få som klarer å få det riktig.
Gjest StockDama Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Syns noen kler det, har ikke noe imot det.
Gjest Eir Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Det virker som noen Damer er prinsippielt i mot menn med langt hår, jeg kjenner ingen menn som er prinsippielt i mot damer med kort hår uansett. Men det er også mange jenter som er prinsipielt for langt hår, så det jevner seg vel ut. Selv synes jeg langt hår er fint på en del menn, men det er ikke alle som kler det. Og det ser selvsagt best ut dersom de har tykt og velstelt hår. Langt hår kan sikkert være greit på gutter opp til 20. Hvis det er langt på rette måten og gutten er rette typen. Men på voksne menn blir det som regel veldig feil. Jeg synes motsatt, på gutter under 20 gjør langt hår ofte at de ser ut som litt mislykka jenter, siden de har så myke ansikter, mangler skjeggvekst osv. Langt hår ser best ut på voksne menn, som har funnet sin stil, og har litt karakter i ansiktet.
Tabris Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jeg synes absolutt det er fint med langt hår på menn, sånn generelt. 1
Bex Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Så lenge det er rent, og passer overens med stilen til fyren, er det utrolig sexy. Men tynt og pistrete hår som bare gror, eller bustete og frizzy ser ustelt ut. Halvlangt hår med krøller er min absolutte favoritt på gutter/menn
Gjest Mirina Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er ingen fan av langt hå på menn, det ser rett og slett ikke bra ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har alltid likt menn med langt hår. Men da må det være LANGT, altså lengre enn bare til skuldrene (slik som en annen også bemerket over her). Og håret må være fint og sunt. Gjerne i hestehale også. Selv om min nåværende kjæreste har kort hår, er det flott å smugtitte på en fin, høy, langhåra vikingmann som går forbi på gata....Åh! :-D
muesli Skrevet 1. februar 2008 #18 Skrevet 1. februar 2008 menn med langt hår er kjempe sexy!!! blir litt lei meg nå, klippte av håret til typen i går... han hadde lengre enn meg... savner der allerede.... 1
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 1. februar 2008 #19 Skrevet 1. februar 2008 Viggo Mortensen i Ringenes Herre var jo bare helt utrolig nam-nam-nam!! Men jeg vil påstå at han er en av få som kler det! Samboeren min hadde laangt hår før jeg traff han,og jeg har sagt, og mener det,hvis han hadde hatt langt hår enda da jeg traff han,da hadde jeg ikke sett to ganger på han! Og han har ikke mye til overs for kort hår på damer...
Inwe Skrevet 1. februar 2008 #20 Skrevet 1. februar 2008 Uhh, jeg elsker menn med langt hår. De skal forsåvidt ha en viss lengde på håret, da mener jeg ikke ned til midjen (selvom det også kan være sexy), men iallefall ned til skuldrene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå