MarianneE Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg ser for meg at man tar en loff, og skjærer av toppen på brødet. Deretter hules brødet ut, fylles med kjøttsaus eller lignende, har ost på toppen og setter i ovnen til osten er smeltet. Kan det være godt, hva tror dere?
pusla Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Har aldri prøvd, men jeg syntes det hørtes godt ut
Amalie_85 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Sånt har jeg prøvd det, er kjempe godt På matprat og sånt tror jeg man og finner oppskrifter på fylt loff
Zarabi Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Når jeg var yngre..sånn 14, 15..pleide jeg å gjøre det med litt grovere brød. det var spesielt hvis jeg var sulten når jeg kom hjem til skolen og det var lenge til middag, eller jeg hadde fri fra skolen. Jeg har aldri vært noe glad i kald brødmat, jeg spiser heller noe varmt, og dette er helt perfekt. jeg pleide å skjære en tykk skive, trykke midten av brødet ned og sammen, steke litt salami og løk i panna med ketchup, fylle alt i brødet og legge på litt ost og inn i stekeovnen... Loff og pizzadeig er jo nesten det samme, loff er kasnkje litt søtere. Men fungerer godt med grovere brød også!!
Brunhilde Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Det er helt sikkert godt, men hvordan har du tenkt å servere det? Jeg ser for meg at det må bli fryktelig grisete å kutte opp?
NullHull Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Å, dette er en av favorittene når jeg får venner på besøk! Jeg har laget "Bjudbröd" , som jeg kaller det ettersom jeg alltid har fulgt en svensk oppskrift, med hell flere ganger. Følger du DENNE oppskriften og serverer med en skikkelig god salat til, skal jeg garantere at du får et superherlig måltid! Det som også er så flott er at du kan forberede brødet flere timer i forvegen og oppbevare det innpakket i folie i kjøleskapet frem til steking.
MarianneE Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2008 Tusen, tusen takk NullHull! Akkurat slik jeg tenkte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå