Trebarnsmor Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 Fy svarte f*** så forbanna det går ann å bli. Jeg har sittet i 30 min i kø på telefonen til Nextgentel kundeservice.Fy for noe dritt.Ikke svarer de på mail heller.Jeg har skrevet 5 mail til dem uten ett eneste svar :evil: :evil: :evil: Nå har jeg fått ordnet mitt lille problem men fy søren jeg gruer meg hver gang jeg må ringe til dem. Har også betalt nesten 3000kr til dem og fikk inkasso .Jeg ringte og de sa det bare var 700kr innbetalt.TULL........de må da ha litt kontroll og system vel.Nå har jeg ikke hørt i fra dem og modemet er ikke stengt.NÅDE.......hvis de påstår en gang til at jeg ikke har betalt mere enn 700kr.
jordbær Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Ikke klag! Du har i det minste NGT;) *vente til juni før hun får ADSL igjen* Neh.. seriøst.. ring inkassofirma og klag. Send dem kvittering på at du har betalt.. STÅ PÅ KRAVENE DAMEN! Har hatt lignende opplevelser med YOU! Tok over ett år å fikse... :evil:
Gjest Admin'C Skrevet 28. april 2003 #4 Skrevet 28. april 2003 Gi meg problemet og hvis det er mulig å løse løser jeg det på flekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå