pinkybride Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg vet dette tema har vært opp mange ganger før men jeg har ikke sett et eneste konkret navn eller tips. Det må jo være noen solister i oslo. Ønker en solist med en vakker stemme som kan synge et par sanger under vielsen. Har dere noen anbefalinger? Og hvor mye må man forvente å betale for noe slikt? :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Marianne Solberg Follestad er ei jente med flott stemme. Hun tar oppdrag utenom brudepikene.
Gjest Cillea Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg vet dette tema har vært opp mange ganger før men jeg har ikke sett et eneste konkret navn eller tips. Det må jo være noen solister i oslo. Ønker en solist med en vakker stemme som kan synge et par sanger under vielsen. Har dere noen anbefalinger? Og hvor mye må man forvente å betale for noe slikt? :kaffe: Nora Foss al-Jabri er flink til å synge
Gjest Golden Girl Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Du kan jo ta kontakt med et kor. Solist-koret, for eksempel??? Det er de som sang nasjonalsangen etter statsministerens nyttårstale, og består av gode solister på forskjellige musikk-fronter. Du finner dem sikkert på internett!
pinkybride Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 takk for tipsene folkens! Skal sjekke nermere noe av dette
pinkybride Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Nora Foss al-Jabri er flink til å synge er ikke hun veldig ung? tar hun oppdrag i oslo da? hunvar utrolig flink til å være så ung
Gjest Golden Girl Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Du kan jo ta kontakt med et kor. Solist-koret, for eksempel??? Det er de som sang nasjonalsangen etter statsministerens nyttårstale, og består av gode solister på forskjellige musikk-fronter. Du finner dem sikkert på internett! Det Norske Solistkor, heter det visst... http://www.solistkoret.no/
Gjest Gjest_aida_* Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Jentene i Bella Capella kan absolutt anbefales!! http://www.myspace.com/bellacapellaoslo
Gjest Cillea Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 er ikke hun veldig ung? tar hun oppdrag i oslo da? hunvar utrolig flink til å være så ung Ja, hun er ung, ble 12 år på tirsdag. men kan synge mange forskjellige sanger hehe... Ja, hun tar nok på seg noen oppdrag i Oslo Men var bare et morsomt forslag
pinkybride Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 Ja, hun er ung, ble 12 år på tirsdag. men kan synge mange forskjellige sanger hehe... Ja, hun tar nok på seg noen oppdrag i Oslo Men var bare et morsomt forslag Hadde jo gått an ja....alder spiller ingen rolle så lenge det blir bra stemning. Vet du hvor mye hun evt skal ha betalt? Så skal jeg faktisk vurdere det.
Gjest Cillea Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Hadde jo gått an ja....alder spiller ingen rolle så lenge det blir bra stemning. Vet du hvor mye hun evt skal ha betalt? Så skal jeg faktisk vurdere det. Jeg er søstra hennes, så jeg kan spørre hu. Men hu pleier vel å ta 3000 for noen sanger. Jeg vet ikke om dette dyrt. Hvilken dato er bryllupet ditt da? Jeg kan jo spørre hu ihvertfall.
pinkybride Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er søstra hennes, så jeg kan spørre hu. Men hu pleier vel å ta 3000 for noen sanger. Jeg vet ikke om dette dyrt. Hvilken dato er bryllupet ditt da? Jeg kan jo spørre hu ihvertfall. Så gøy! Flink søster du har da 3000 var kanskje litt mer enn det jeg har tatt høyde for. Trenger en som kan synge 2 sanger. Og bryllupet er ikke før august, så det er jo lenge til enda.
Gjest Cillea Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jeg vet dette tema har vært opp mange ganger før men jeg har ikke sett et eneste konkret navn eller tips. Det må jo være noen solister i oslo. Ønker en solist med en vakker stemme som kan synge et par sanger under vielsen. Har dere noen anbefalinger? Og hvor mye må man forvente å betale for noe slikt? :kaffe: Jeg skal spørre jeg Jeg skal gifte meg 12 juli, og hu skal være brudepike, og synge i mitt bryllup Jeg snakker med henne imorgen, så da skriver jeg videre når jeg har fått svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå