Gå til innhold

SOLIST SOM KAN SYNGE I OSLO !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette tema har vært opp mange ganger før men jeg har ikke sett et eneste konkret navn eller tips. Det må jo være noen solister i oslo.

Ønker en solist med en vakker stemme som kan synge et par sanger under vielsen.

Har dere noen anbefalinger?

Og hvor mye må man forvente å betale for noe slikt?

:kaffe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet dette tema har vært opp mange ganger før men jeg har ikke sett et eneste konkret navn eller tips. Det må jo være noen solister i oslo.

Nora Foss al-Jabri er flink til å synge ;)

Gjest Golden Girl
Skrevet

Du kan jo ta kontakt med et kor. Solist-koret, for eksempel??? Det er de som sang nasjonalsangen etter statsministerens nyttårstale, og består av gode solister på forskjellige musikk-fronter. Du finner dem sikkert på internett!

Skrevet

takk for tipsene folkens! Skal sjekke nermere noe av dette :)

Skrevet
Nora Foss al-Jabri er flink til å synge ;)

er ikke hun veldig ung? tar hun oppdrag i oslo da? hunvar utrolig flink til å være så ung

Gjest Golden Girl
Skrevet
Du kan jo ta kontakt med et kor. Solist-koret, for eksempel??? Det er de som sang nasjonalsangen etter statsministerens nyttårstale, og består av gode solister på forskjellige musikk-fronter. Du finner dem sikkert på internett!

Det Norske Solistkor, heter det visst...

http://www.solistkoret.no/

Skrevet
er ikke hun veldig ung? tar hun oppdrag i oslo da? hunvar utrolig flink til å være så ung

Ja, hun er ung, ble 12 år på tirsdag. men kan synge mange forskjellige sanger ;) hehe... Ja, hun tar nok på seg noen oppdrag i Oslo :) Men var bare et morsomt forslag :)

Skrevet
Ja, hun er ung, ble 12 år på tirsdag. men kan synge mange forskjellige sanger ;) hehe... Ja, hun tar nok på seg noen oppdrag i Oslo :) Men var bare et morsomt forslag :)

Hadde jo gått an ja....alder spiller ingen rolle så lenge det blir bra stemning. Vet du hvor mye hun evt skal ha betalt? Så skal jeg faktisk vurdere det.

Skrevet
Hadde jo gått an ja....alder spiller ingen rolle så lenge det blir bra stemning. Vet du hvor mye hun evt skal ha betalt? Så skal jeg faktisk vurdere det.

Jeg er søstra hennes, så jeg kan spørre hu. Men hu pleier vel å ta 3000 for noen sanger. Jeg vet ikke om dette dyrt. Hvilken dato er bryllupet ditt da? Jeg kan jo spørre hu ihvertfall.

Skrevet
Jeg er søstra hennes, så jeg kan spørre hu. Men hu pleier vel å ta 3000 for noen sanger. Jeg vet ikke om dette dyrt. Hvilken dato er bryllupet ditt da? Jeg kan jo spørre hu ihvertfall.

Så gøy! Flink søster du har da :) 3000 var kanskje litt mer enn det jeg har tatt høyde for. Trenger en som kan synge 2 sanger. Og bryllupet er ikke før august, så det er jo lenge til enda.

Skrevet

Jeg skal spørre jeg :) Jeg skal gifte meg 12 juli, og hu skal være brudepike, og synge i mitt bryllup :) Jeg snakker med henne imorgen, så da skriver jeg videre når jeg har fått svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...