Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei. Har noen en frisør å anbefale i Bergen til bryllupspynting, og som ikke er så altfor dyr? Har noen f. eks. vært hos Tops i sentrum?
LilleEkorn Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Har ei venninne i bergen som er frisør, hun er SINNSYKT flink. Om du vil ha navn og nr, så send meg en PM.
Gjest CM Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Hei! Har ei venninne i bergen som er frisør, hun er SINNSYKT flink. Om du vil ha navn og nr, så send meg en PM. Kan du sende meg også en PM?
LilleEkorn Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Kan du sende meg også en PM? Jeg får ikke sendt deg PM, for du er logget inn som gjest. Men om du lager deg bruker her på KG så skal jeg sende info
chr Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 No er jeg innlogget, så nå kan du sende PM:-) Hva koster det i Marken da??
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Trond hos Tronds frisørteam. prøvetime håroppsett+sminke og håroppsett på selve dagen: litt over kr 3000,-. Det er verdt hver eneste krone. De er kjempeflink. Jeg var strålende fornøyd på min dag. De ser virkelig hva som passer den enkelte. http://www.tronds.no/
mamma til 2 søte jenter Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Anette på Tellus Frisører er fantastisk! Hun skal definitivt sette opp mitt hår! Så utrolig flink og kreativ og alltid i strålende humør. Prisene er absolutt overkommelige. Ligger bak teateret.
chr Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Jeg får ikke sendt deg PM, for du er logget inn som gjest. Men om du lager deg bruker her på KG så skal jeg sende info Hei. Har sendt deg PM, men er usikker på om den kom frem. Pc'en klikket akkurat i det den ble sendt:-(
LilleEkorn Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Hei. Har sendt deg PM, men er usikker på om den kom frem. Pc'en klikket akkurat i det den ble sendt:-( Og jeg har sendt deg svar nå
Gjest Gjest_Cicci_* Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal bruke Max Milan i Marken. Har allerede bestilt. Jeg skal betale 3100,- og 500,- i tillegg for forlover. Det blir for øvrig min gave til forloveren min Inkludert i denne prisen er det også full sminke.
Saeria Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har sett et par kjempeflotte bruder når jeg har klippet meg tidlig på lørdagen. Nå bli jo bruden tatt hånd om i etasjen over hovedsalongen, men de har vært kjempefine når de har gått.
100%svevende Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Er enig med at Telus er kjempeflinke! DU bør for alt i verden unngå "Save my day"! Makan til dårlig service, dårlig utført jobb og sure ansatte skal du lete lenge etter! Går ALDRI ALDRI ALDRI tilbake der!! Endret 28. februar 2008 av 100%svevende
Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 31. august 2009 #15 Skrevet 31. august 2009 syns save the day er kjempe flinke jeg servicen og alt der er supert og det er koselig og ike noen sure ansatte eller noe. det er som å gå til "omtrent venner" og klippe seg. virkelig til og anbefale. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #16 Skrevet 5. september 2009 jeg ble hvertfall kjempe fornøyd med tronds i øvregaten. spør etter trond, han er skikkelig flink. han kurser andre frisører. og hun som sminker, er også dyktig. hun sminker tv2 damene osv. det var deilig å slappe av der med et glass champagne tidlig på dagen, å vite at du er i gode hender.
Gjest Marte marie Skrevet 7. september 2009 #17 Skrevet 7. september 2009 Vogue frisørene er veldig flinke! Spør etter Monica, utrolig dyktig, Og kan det å sminke! Gå inn på bloggen hennes å se noen bilder w w w.monicainvogue.blogg.no (Fjern mellomrommet i W'ene)
lintin Skrevet 7. september 2009 #18 Skrevet 7. september 2009 Hei. Har noen en frisør å anbefale i Bergen til bryllupspynting, og som ikke er så altfor dyr? Har noen f. eks. vært hos Tops i sentrum? Jeg vil anbefale Maria på Deva frisør Nesttun, hun er utrolig flink. Jeg har gått til henne i nesten 3 år nå og er ALLTID fornøyd. Hun fikset meg + 2 forlovere da jeg giftet meg og hun kan trylle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå