Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjøpt noe?

Hadde veldig lyst på den skjorta til Timbaland, men når jeg sto opp kl 11 i dag, var den utsolgt :(

H&M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd senere i dag?

Jeg gikk inn på linken din og "prøvebestilte", det sto ingenting om at den var utsolgt nå.

Har opplevd flere ganger at det står utsolgt, og hvis jeg har forsøkt senere har varen vært der.

Skrevet

Timbaland-tee'en for jenter ble faktisk utsolgt fire minutter over ti! :o Jeg fikk likevel rasket til meg et eksemplar i størrelse 36. Kjøpte også Nina Perssons grå t-skjorte. Synes den var søt. I tillegg til at noe av pengene går til en god sak, er klærne laget av økologisk bomull, til en fin pris. Me like. :)

De har de sannsynligvis i butikkene om litt, hvis de ikke allerede har fått dem inn?

Skrevet
De kom i butikkene i går kl 10:00 :)

Nei, kolleksjonen kom i butikkene i dag klokken 10. Jeg fikk kjøpt Timbaland-toppen. Jippi! Jeg var i sentrum av Oslo for en time siden, og da var det fortsatt en del av Timbaland-toppene igjen. De er små i størrelsen.

Skrevet

I Trondheim er det igjen mye av alt :P I hvertfall på de H&M butikkene jeg var idag :)

Skrevet

Det er desverre ikke hm her jeg bor :tristbla:

Har bestilt den guttemodellen i s.. og en i xl som sambo kan få om min ikke passer, som et alibi :fnise:

Bestilte også den fra Nina Person, den var søt.

Har sjekket flere ganger, men har vært utsolgt. Rart at det kun er den som er utsolgt, ingen andre ting eller str er det.. (tror jeg da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...