Pearl Skrevet 28. april 2003 #1 Skrevet 28. april 2003 Hei. Har prøvd Persona eggløsningstest de siste dagene, men er litt usikker på hva som er riktig her. På torsdag viste den en sterk blå strek lengst vekk fra stripsen, men i går var det en stert strek nærmest stripsen og en svak strek lengst fra. Hva betyr dette?? Viste testen igår at jeg var nærme eggløsning?? Jeg tror det selv for i går kveld kom den der stikkingen som jeg har tydet som eggløsning selv. Har aldri satt meg inn i disse tingene, men jeg lurer på en ting til. Når er det gunstigst å ha sex, før, under eller rett etter??
Padmee Skrevet 28. april 2003 #2 Skrevet 28. april 2003 Jeg kan ikke svare deg på om hva som er riktig tolkning av eggløsningstesten da jeg aldri har brukt det. Men på det andre spørsmålet så er det best å ha sex rett før eggløsning. sædceller kan nemlig leve opptil 92 timer, mens eggcellen bare lever i opptil 24 timer.
@lfakrøll Skrevet 28. april 2003 #3 Skrevet 28. april 2003 Vedrørende Persona El-tester så er det den streken nærmest tissepinnen som er teststreken. Det vil altså si at når den er sterkest så er EL rett rundt hjørnet..... Vedrørende når det er best å ha sex i forhold til EL er det mange meninger, men du er godt dekket ved å ha sex hver andre eller tredje dag fordi sædcellene lever flere døgn...... Lykke til
Pearl Skrevet 28. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2003 Tusen takk for svar dere. Da hadde jeg rett i mine antakelser, jeg hadde eggløsning enten igår eller idag. Vi har sikret oss om at det skal ikke mangle på sjansene. Håper bare en av svømmerne finner frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå