Gå til innhold

Alternative hjelpemidler?  

5 stemmer

1. 1. Hvor mange av dere har prøvd alternative hjelpemidler for å bli gravide, og har det virket?(slimløsende hostesaft, grapefruktjuice, wild yum, o.l.)

• Ja, men det virket ikke
      1
    • Ja, jeg ble gravid, og tror det var på grunn av det
      0
    • Nei.
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lyst til å finne ut hvor mange dette har virket for. Dersom du tror dette gjorde utslaget, og du ble gravid, vær så snill skriv hva du brukte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, har lyst til å finne ut hvor mange dette har virket for. Dersom du tror dette gjorde utslaget, og du ble gravid, vær så snill skriv hva du brukte.

Jeg venter på EL nå te uga, så skal da teste ut disse såkalte "hjelpemidlene"...

Håper de virker jeg :D

Skrevet (endret)

Jeg har EL til søndag/mandag. så da skal jeg også teste (drikker grapefruktjuice.. smaker utrolig godt), og har handlet inn hostesaft og wild yam.. så vi får se..

men med barn nr 1 ble jeg gravid på p-piller så der svarte jeg at jeg ikke har prøvd noe hjelpmidler...

Endret av theamoren
Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet
Jeg har EL til søndag/mandag. så da skal jeg også teste (drikker grapefruktjuice.. smaker utrolig godt), og har handlet inn hostesaft og wild yam.. så vi får se..

men med barn nr 1 ble jeg gravid på p-piller så der svarte jeg at jeg ikke har prøvd noe hjelpmidler...

Ja, det er vel ikke noe "clue" å begynne på p-piller hehe. Ja, jeg har eggløsning overhelga, og skal på apoteket å kjøpe slimløsene hostesaft og grapefrukt juice, så får vi se om noen har hellet meg seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...