Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Det dukker opp flere grå hår i min mørke lange krøllete hårmanke m/midtskill. Grr! Er det noen som har ulike tips til hvordan dere skjuler eller normaliserer dette? Funker minicolorasjon særlig? Er hennafarger vits i? Andre gode naturfarger eller farger uten kjemiske midler? Hvor lenge varer de? Er det kun dekkende hårfarge som er pent? Kan det se bra ut å farge hele håret i en lysere brunfarge? Hvordan få permanent hårfarge til å sitte så godt som mulig i håret uten å "brenne av" hårene?? Jeg vil gjøre dette selv fordi håret vokser raskt og jeg ikke vil bruke en formue hos frisør.. på forhånd takk!
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker L'oreal sin Casting Creme Gloss. Denne dekker grått hår. Denne sitter utrolig bra. Jeg har tilnærmet en farge som frisøren har valgt. Av og til så lar jeg frisøren gjøre det og da er det hun som velger farge. Første gangen så må du bruke hele flaska. Etterpå skyller jeg påføringshylsteret i varmt vann så alt blir borte. Neste gang bruker jeg kun halve Casting Creme Gloss. Måler på øyemål og intet har gått galt ennå. Blander i det gamle påfyringshylsteret. Jeg gjør dette fordi jeg ikke trenger alt når jeg etterfarger. Jeg har halvlangt, krøllete hår.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 heia, du burde bruke en hårfarge som er 70 prosent dekkende og transparang, det ser veldig naturlig ut, dekker godt de grå, men ikke de som er 100 prosent hvite. Fargen kommer fra loreal og heter luo, det får du bare gjort i en salong da vel og merke, men naturlig og bra blir det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå