Gå til innhold

promping i senga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner veldig på det for å si det sånn!Jeg og mannen min har prompekvelder.Da pleier jeg å sitte i sengen med ryggen inn til veggen,og så presser han hodet sitt hardt mot magen min slik at jeg pomper.Da pleier vi også å ha tisse-forbud på meg mens vi holder på.Da blir det ekstra pirrende når han presser hodet sitt magen min og jeg må på do itillegg,å kjenne presset mot blæra er også deilig samtidig som man blir tvunget til å prompe.Spesielt,men vi liker det. Dame 33

Skrevet (endret)

slett.

Endret av camillaen
Skrevet
Jeg tenner veldig på det for å si det sånn!Jeg og mannen min har prompekvelder.Da pleier jeg å sitte i sengen med ryggen inn til veggen,og så presser han hodet sitt hardt mot magen min slik at jeg pomper.Da pleier vi også å ha tisse-forbud på meg mens vi holder på.Da blir det ekstra pirrende når han presser hodet sitt magen min og jeg må på do itillegg,å kjenne presset mot blæra er også deilig samtidig som man blir tvunget til å prompe.Spesielt,men vi liker det. Dame 33

:fnise:

Gjest Labellamia
Skrevet

:hoho::fise::skratte:

Gjest koosejenta
Skrevet

hvorfor så sarkistisk til det andre tenner på? det sjønner jeg ikke..Hvorfor kan ikke de få kose seg med det hvis de liker det..Hvis partneren min promper mens vi hars ex ved et uhell så er ikke det avtennenede,,det kan skje alle og enhver det...

Skrevet

Jeg og kjæresten min promper hvis vi føler for det... Men koser vi eller elsker så er det turnoff å fise. Også lukter det vondt og.

Skrevet

Liker mye rart, men lukten av fordervede gasser er ikke noe jeg oppsøker frivillig. Turner jo ikke helt om fyren fiser i senga, men lukker opp vinduet kanskje...

Gjest Morsomt dette!
Skrevet

Dame33 "Jeg tenner veldig på det for å si det sånn!Jeg og mannen min har prompekvelder.Da pleier jeg å sitte i sengen med ryggen inn til veggen,og så presser han hodet sitt hardt mot magen min slik at jeg pomper.Da pleier vi også å ha tisse-forbud på meg mens vi holder på.Da blir det ekstra pirrende når han presser hodet sitt magen min og jeg må på do itillegg,å kjenne presset mot blæra er også deilig samtidig som man blir tvunget til å prompe.Spesielt,men vi liker det. Dame 33 "

Hehe, morsomt.

Skikkelig leit med tisseforbud. Skulle jo vert forbudt med tisseforbud på prumpekvelder, for og si det sånn.

Men fra spøk til revolver.

Jeg pleier og fise under min dyne for så og trekke den over annsiktet til dama og tvinge hun til og ha den der.

Ikke for at jeg blir kåt av det, men fordi det er morsomt.

Hun synes og det er morsomt, hvertfall gjore hun de første gangene, pluss at det er litt avhengig av hva jeg har spist.

Har jeg hatt meg en skikkelig Cognac fylla etterfylt av en stor hvitløks kebab vil jeg helst ikke exponere noen for mine tarm gasser.

Eller kanskje viss Scatman John hadde levd kunne jeg prompt en saftig en mens han var i samme rom, men ellers ingen. De er for drøye for den vanlige mann i gata.

Det var det eg mente om prumping i senga. Håper informasjonen kommer til nytte for en eller annen.

(P.S Som eg skreiv, så synes dama mi det er litt morsomt, de første gangene at jeg fiser under dyna. Ikke sikkert din dame synes det, men det er hvertfall absolutt hvert et forsøk. Viss ikke hun liker det første gangen er det bare og prøve igjen. ;-)

Lykke til alle sammen :-)

• 1 år senere...
Gjest å lè
Skrevet
Dame33 "Skikkelig leit med tisseforbud. Skulle jo vert forbudt med tisseforbud på prumpekvelder, for og si det sånn.

Jeg tror jeg er iferd med å dø av latter! ^^ du får virkelig sakt det!

det er godt at mennesker har friheten til å dyrke sine seksuelle særegenheter, og at jeg personlig slipper å ta del i både prompekvelder og tisseforbud. =)

Gjest Beatrice, 37
Skrevet

Nei, aksepterer ikke slikt.

Men skjer det ved et uhell, og i søvne når man selv ikke vet, er det selvsagt legitimt.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor finner man jenter som liker dette?

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg har mange matintoleranser som desverre fører til litt "luftig mage" noen ganger og da er det ikke alltid tid til å løpe på do. Må man så må man. Men jeg tror ikke verken jeg eller typen er interessert i prompekvelder....

Skrevet

Nei, nei, nei. Og jeg vil heller ikke gi det et forsøk. Kan bli med på mye rart altså, men der går grensa...

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Hahahaha! Dette burde kåres til Kvinneguidens snåleste tråd, ever!

Gjest Gjest
Skrevet

hahaha... :fnise: Jeg og typen promper når vi må :gjeiper:

Men ikke når vi :sengekos: , det er turnoff....

Når vi ligger i senga og en av oss promper så bare :ler: vi...

Gjest Gjest
Skrevet
Hva synes dere om promping i senga?

LOL :ler::fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Hahahaha! Dette burde kåres til Kvinneguidens snåleste tråd, ever!

Nåja, det der "presse hodet mot magen"-utenmellomrom-mennesket har alltid vært litt snålt :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Nåja, det der "presse hodet mot magen"-utenmellomrom-mennesket har alltid vært litt snålt :ler:

Snålt er et veldig mildt uttrykk. Ser man flere tråder i sammenheng vil jeg si det heller er en litt småekkel tendens, og denne gjesten gir meg etterhvert en vond smak i munnen:

Stedatter/prompelyder på magen

Stesønn som ikke vil sove i egen seng

Irriterende unger

Stesønn fersker oralsex

Fæl stemor

1 tråd = troll, 6 eller mer lukter veldig spesielle interesser, og jeg håper virkelig denne personen ikke har stebarn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...