Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg skal lage en pai med eggestand og diverse oppi, og hvitost på toppen. Har en halv boks med kremost naturell som jeg gjerne skulle ha brukt opp. Kan jeg bruke denne i eggestanden? Har noen prøvd? Skulle ikke tro det ble så dumt, men finner ingen oppskrifter med dette når jeg googler....
Gjest Eurydike Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det går veldig fint, men du kan kanskje samtidig kutte litt ned på melk/fløte i eggestanden samtidig, for det blir jo omtrent som å tilsette fløte.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Takk for svar, da prøver jeg dette. Det var et godt tips å kutte ned på melk og fløte. Erstatter fløten med melk tror jeg, det passer oppskriften.
Agurk Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jepp, det kan du. Har alltid kremost oppi jeg. Kjempe godt!
Kalorina Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker ofte hvitløkskremost oppi, det er kjempegoft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå