Bomullstrusa Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hvilke kvinnelige superhelter har vi? Skal på superhelt-party, men aaaaner ikke hva jeg skal ha på! Vil helst unngå sånne åletrange drakter da jeg har litt for mye her og der. Vi er tre jenter som drar sammen da. Tenkt litt på at vi tre kunne vært Powerpuff Girls, men det var de kostymene da.. Det bør være ganske lett å se hvem jeg/vi skal forestille. Tar gjerne imot forslag til superheltinner her! Gjerne inkludert forslag om hva man kan ha på
Suzy Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Catwoman, Superwoman - alle damene fra X-men.... Masse å velge i da gitt! Er redd for at superhelter kommer med trikot uansett, men du kan jo velge ei med kappe?
Bomullstrusa Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Hehe, ja, har merket meg at de fleste går i det, men det må da finnes Noen! Vil også unngå å måtte bruke masse lapper på kostyme.
Concertina Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Thja... de har vel stort sett trikot hele gjengen? Men hva med Lara Croft? Hun er vel kanskje ikke superhelthelt, men du kan slippe unna med litt løsere klær enn trikot... Er endel tips til kostymer her, her og her (siste siden inneholder hundrevis av bilder av kvinnelige superhelter).
California Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Charlie's Angels? De var tre jenter ihvertfall. Da kan dere jo gå 70-talls varianten med stort hår og polyester? Gjør et bildesøk på google så kommer det opp litt, eventuelt på imdb. For å unngå å bruke mye penger på kostyme finnes det sikkert tidstypiske klær på fretex o.l.
hkarls1 Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Synes dere skal gå for powerpuff girls!! Ei kan ha blå singlet med sort magebelte, ei kan ha rosa med sort magebelte og ei grønn med sort magebelte. Også sminker dere øynene deres stooore. Smink en hvit sirkel rundt øyet, også en sort sirkel og til slutt en rosa/blå/grønn. Da blir det jo slikt som øynene deres, bare at dere har deres egne øyner i midten Ble veldig rotete forklart, men håper du forstod
Bomullstrusa Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Mange gode forslag her altså; tusen takk! Skal lete gjennom sidene, samt titte innom Fretex. Og hkarls1: skjønner forklaringen din, og skal lufte det for jentene. Du greide å gjøre det enkelt! Har vurdert PPGirls, men har tenkt altfor vanskelig hva kostyme angår
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Alle fødende kvinner er superhelter...... Garantert ingen som kler seg likt ihvertfall
Bomullstrusa Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2008 Elastika! Passer for dem med litt rompe Det var den tricoten da... Iiiik.. Har rompe jeg, men har i tillegg andre ting jeg IKKE har så lyst til å fremheve
Bomullstrusa Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2008 Alle fødende kvinner er superhelter...... Garantert ingen som kler seg likt ihvertfall Godt tenkt Tror allikevel jeg går for film-/tegneserie-superheltinnen
Catzy Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Innen japansk anime er det flere superhelter som ikke har trikot. Er ikke superkjent med anime, men vet at Sailor Moon er veldig populær: http://cosplay.theotaku.com/category.php?id=12 Hvis du søker på cosplay og superhero, så får du kanskje en del brukbare tips. (Cosplay = kle deg ut som en karakter fra tegneserie eller film).
Ginen Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 GI Jane Litt army-stil og skittflekker overalt må jo være en drøm? Hu er jo i hvert fall en tøffing..!
smaksløk Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Claire, Nikki, Jessica, Candace eller en av de andre jentene fra Heroes
Gjest Bond Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 (endret) En kan jo komme opp med eget karakter også. Bare at den har noen av superhelte-greier (som spesielt en kåpe og helst noe maske eller lignende å dekke ansikt). Wiki har en liste også... kanskje noen ideer der Endret 31. januar 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest_Angel_* Skrevet 24. oktober 2009 #17 Skrevet 24. oktober 2009 Hva med Buffy The Vampire Slayer da?
Gjest Lille-pus Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hvilke kvinnelige superhelter har vi? Skal på superhelt-party, men aaaaner ikke hva jeg skal ha på! Vil helst unngå sånne åletrange drakter da jeg har litt for mye her og der. Vi er tre jenter som drar sammen da. Tenkt litt på at vi tre kunne vært Powerpuff Girls, men det var de kostymene da.. Det bør være ganske lett å se hvem jeg/vi skal forestille. Tar gjerne imot forslag til superheltinner her! Gjerne inkludert forslag om hva man kan ha på Det kan nesten ikke bli noen andre enn Modesty Blaise ? Edit: Link-trøbbel Endret 26. oktober 2009 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå