Kanutten Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hei Sitter å ser litt på kjoler på finn.no Ville bare komme med en oppfordring. Husk å skrive hvilken størrelse kjolen er i. Blir lettere for kjøper å se.
Gjest AnneShirley Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det husker jeg at jeg ble litt oppgitt over da jeg skulle kjøpe meg kjole også. Alle la ut om modell og detaljer, men glemte ofte størrelsen. Og det var jo det første sorteringskriteriet mitt: at kjolen faktisk skulle være i riktig størrelse! (men jeg fant en flott kjole i riktig størrelse ) Lykke til med jakten!
Lykkelita Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Har tenkt på det samme. Synes også det er greit at selger oppgir til hvilken høyde kjolen er tilpasset. En kjole i small kan være tilpasset en på 1.78 eller en på 1.50, men passer ikke alle da. Leter også på Finn. Har lagt ut kjolen min med størrelse og lengde.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 ... og legg inn litt gode bilder, gjerne mange. Utrolig mange som kun legger inne et lite dårlig bilde hvor man ikke får noe inntrykk av kjolen i det hele tatt... - Og skriv en litt beskrivende tekst så man får litt mer info enn typen: "verdens vakreste brudkjole til salgs - jeg følte meg som en prinsesse!"
Gjest Gjest_bride-to-be_* Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Skriv merke, navn og str i overskriften. Ikke skriv tull som "Nydelig brudekjole" ol. Jeg (og sikkert veldig mange andre) er ute etter en spesiell kjole i et bestemt merke og min str. Det er flere hundre kjoler der ut og jeg gidder ikke å lete gjennom alle annonsene. Skriv også om kjolen er sydd inn/ut, lagt opp og for all del om den er renset. Jeg ville aldri kjøpt en kjole som ikke var renset. Håper det er til litt hjelp for dere som ikke får solgt og for oss som ikke finner akkurat den kjolen vi skal ha brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå