Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer om jeg skal si ja til å bli tupperwarekonsulent. Grunn til dette er rett og slett fordi vi trenger en liten bi-inntekt. Bonusen er at jeg har endel produkter fra før.

De kjører en kampanje nå om at dersom man melder seg, så slipper man å måtte betale ned bagen av overskuddet slik man ellers må. Jeg vet ikke hvor mye det egentlig er snakk om???

Er det noen her som driver eller har drevet med det samm og kan fortelle hvor mye ca man kan tjene dersom man har ett eller to party i uken. Jeg skjønner at hvor mye man tjener avhenger av hvor mange party man har, men kunne vært alright å få en pekepinn på hva andre har erfart.

Krever det mye tid? Føler du at det er verdt det?

Skrevet

Jeg har vært Tupperwareforhandler, utfra min erfaring er det mye penger å tjene på det hvis du virkelig står på. Fortjenesten er på ca 20% så har du bra møter så kan du tjene bra på et par kvelder i uken.

Jeg ville ikke basert meg på den inntekten for den kan variere veldig, noen ganger så er et møte på kanskje 2000,- og andre ganger opp i 10.000,- Det hele kommer ann på hvor gode vertinner du har og dine forbredelser. Det krever ganske mye av deg som forhandler der.

Det er egentlig ikke så veldig mye papirarbeid, men noe tid går det med pluss at du har utkjøring av varene til vertinnene også.

Det kommer hele tiden nye produkter og nye farger, for å ha bra salg så er det en stor fordel å ha med seg alle nyheter og tilbudsprodukter. Dette kan bli ganske dyrt i innkjøp, selv om du bare betaler 50%.

Det som er veldig fint med jobben er at det hele tiden er kampanjer, da er det utrolig mye fint man kan få i tillegg til fortjenesten. Men det er selvfølgelig helt avhengig av hvor stort salg du har. Presset på forhandlerene er til tider også veldig stort, da holder det ikke med et møte eller to i uka.

Jeg har også erfart mange ganger at det kan være et slit å komme seg ut på møter på kveldstid når han har vært på jobb hele dagen, det er ikke alltid overskuddet er til stedet og da er det ikke noe morro.

Lykke til :)

Skrevet

Fører tupperwarekonsulenter regnskap eller er det bare svarte inntekter?

Skrevet (endret)

Skal føre regnskap.

Jeg var også registrert i brreg da jeg var konsulent

Endret av Chiquita
Skrevet

Jeg stemmer for! :) Du kjenner jo så mange skravlekjærringer du, at du skal nok få solgt unna! Dessuten har du skravla med deg selv! Og du er jo ikke sikret noen jobb og komme tilbake til, så det kan jo være en fin bi-inntekt så lenge!

Og du kan jobbe på kveldene, og får dagene med skjønningen! Viktig det også så lenge man klarer seg økonomisk!

Smask til deg min venn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...