Gå til innhold

Noen som husker denne tv-serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skulle så gjerne ha kommet på hva en spesiell tv-serie het, som gikk på tv på 90-tallet.

Det var amerikansk, fra high shcoolmiljøet (det gjør det med en gang lettere, sant? :ler: )

Den fulgte bla et par som bestemte seg for å rømme for å gifte seg, men som hadde en bilulykke på vei til bryllupsstedet. Gutten ble lam fra livet og ned og endte i rullestol, og ville ikke lenger være sammen med hun han skulle gifte seg med. Tror kanskje hun het Nicole?

En annen jente fikk etter hvert fram minner om at hun var blitt misbrukt av faren sin som liten. Det var en dukke hun hadde hatt som liten, som hun fant i kjelleren, som utløste det.

Noen som skjønner hvilken serie jeg tenker på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at det ikke er fra highschool-miljø.....men tenker du på Melrose Place?

Skrevet

Mnei, det var ikke Melrose Place. Det var mer hverdagslig, med ungdommer som spilte ungdommer (i motsetning til Beverly Hills feks :fnise: )

Gjest puselabb
Skrevet
Noen som skjønner hvilken serie jeg tenker på???

Jeg lurer på om jeg husker noe vagt om det... Men aner ikke hvilken serie det var, håper noen andre husker!

Skrevet

Løfter denne, i håp om at noen husker noe mer!

• 1 år senere...
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

For litt siden fant jeg endelig ut hva serien het! Det var en serie som het Northwood: http://www.tv.com/northwood/show/5344/epis...;2&season=2

Veldig tilfredsstillende å endelig finne ut av det :fnise: Jeg visste hele tiden hvordan den ene skuespilleren ser ut, men jeg ante ikke hva han heter. Han er en av dem som dukker opp her og der i serier, men som ikke er et stort navn. Men så en dag så jeg ham i en episode av CSI og klarte å finne ut av hva han heter (Lochlyn Munro) og så fant ut hva seiren heter via hans siden på www.imdb.com - yes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...