Baddi Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Lurer bare på om det er noen meninger! Har ei dame, og forholde er ganske så greit, ikke noe å klage på. Men har ei vennine som har likt ganske så lenge, men hu har gjort alt hu kan for å nekte/overbevise meg om at h ikke føler noe for meg. Nå har hun alikevell inrømt det jeg har hatt mistankeom i lang tid at følelsene går begge veier. Men samtidigt er ingen av os overbevist om at det kunne blitt et forhold som varte. Selv synes jeg det er domt å gjøre slutt et greit forhold for å finne ut om det kunne fungert med hu vennina mi, for så å risikere å miste det som var et utroligt gott venskap!
Nabodama Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hvis du vil nøye deg med et "greit" forhold bare fordi du ikke tør annet, så får du bare gjøre det. Jeg ville ikke nøyd meg med så lite. Endret 31. januar 2008 av Nabodama
Jodi Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg syns ikke det er fair av deg å bli i forholdet, når du er interessert i en annen. Da mener jeg fair ovenfor den du er sammen med, jeg vet jeg ikke ville nøyd meg med å ha en type som syns det var "greit" å være sammen med meg, bare fordi han ikke visste om det ble noe forhold ut av hun han egentlig var interessert i.....
Baddi Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Sorry det med greit, ser det var litt feil ord, men fant ikke noe bedre ord. Forholdet er ikke slik som når man er nyforelsket, en mer som når en har vært sammen en stund. Men som sakt ikke helt de samme som for hun vennina. Det vil si at de fleste mener at jeg ikke skulle vært smmen med noen før jeg hadde prøvd å sett hvordan det funket med hu vennina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå