Gjest pirjo Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Noen av dere som bruker det? Jeg går mye på jobb og lurer på å investere i et par slike sandaler. Men tenkte å høre om det er mange fornøyde brukere før jeg punger ut NOK 1700...
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Tror det står en del inlegg om det i helse delen. Søk etter det. Bortsett fra det så er hvertfall jeg super fornøyd med de. Det føles bedre , hvertfall for meg som har problemer med hofte.
FrizzleSizzle Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg var veldig fornøyd med mine, kunne gå og gå uten å få vondt...brukte dem svært mye så de ble utslitt til slutt. Det er det eneste jeg er misfornøyd med, når de kostet såpass mye synes jeg de burde vært mer solide. Tror de varte i 1 1/2 år og da brukte jeg dem selvfølgelig ikke hele tida.
Edie Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er superfornøyd. Jeg står og går på harde gulv hele dagen, og hadde en del vondt i hofta tidligere. Etter jeg begynte med Masai-sandalene for 7-8 måneder siden har jeg ikke hatt vondt en eneste dag ::bank-i-bordet::
jannamor Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Med leddgikt, scheurmann og fibromyalgi så er de skoene fantastiske. Jeg har sandalene, sko og fjellsko. Men liker best sandalene. Bruker nesten aldri de to andre parene og da minst fjellskoene, de har et for høyt platå, så veldig slitsomme å gå på. men sandalene synes jeg absolutt er verdt det..
Amalie_85 Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Syns de er kjempe kjekke. Men blir like vel litt sliten i bena når jeg har vært 3 dager på rad på jobb, da er det greit å ha noe annet stående og. (bare står å går på jobben) Har og fått dem anbefalt i forhold til bekkenløsning så jeg prøver nå å gå med dem litt hjemme, og det hjelper litt virker det som Så jeg vil anbefale dem
Gjest pirjo Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Supert, takk for svar. Da tror jeg at jeg tar sjansen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå