Gå til innhold

sex og smerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen kvinne som for en stund siden var utfor en ulykke. Denne ulykken var ikke voldsomt alvolrlig men resulterte i at jeg ikke kan gå på det ene beinet på en ganske god stund. Jeg har slitt med mye smerter og har til tider grått natt og dag av det.

Min mann lå og trøstet meg en natt da jeg hadde smerter. Det ene førte til det andre. Vi fikk til å elske selv med mitt bein som måtte hvile på samme sted. Jeg fikk orgasme og en følelse av varme og blodsirkulasjon gikk igjennom hele kroppen, og ned i beinet mitt. Ingen smerte følte jeg. Det var helt sprøtt for jeg hadde ellers smerter den dagen. Og de kom tilbake en stund etter sexen. Etter dette har vi ikke vært redd for å ha sex i det hele tatt. Selv om det blir kanskje litt "kjedelig" pga ingen variasjon på stillinger osv. Men det har vært helt fantastisk for oss. Det har vært en stund siden vi har hatt sex og dette er utrolig for oss. Ikke pga foten som ikke er normal, vet ikke hva det kommer av.

Noen som vet hvorfor smerten ble så svak under sex og etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke slik at under sex/orgasme så frigjøres smertedempende hormoner eller noe slikt?

Dette vet sikkert andre bedre enn meg...

Skrevet

Ikke at jeg vet hvorfor det blir sånn, men opplever det selv nå når jeg har bekkenløsning så merker jeg nesten ikke noe under sexen, men får vondt litt etterpå når vi har lagt oss ned igjen.

Skrevet

dette er pga at sex utløser endorfiner, som er et slags opoider, altså kroppens eget morfin...:)

OT: så vondt i hodet er egentlig en dårlig unnskyldning for å ikke ha sex, sex kurerer jo hodepine:P

Skrevet

Selv om du ikke er opphisset så vil det å presse kraftig på g-punktet en stund dempe smertene dine. Prøv! Det er sånn for å fungere som naturlig smertestillende under fødsel. Hvis det virker for deg burde du kjøpe noen gigantiske vaginalkuler som du kan ha pressende på g-punktet hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...