Gå til innhold

Musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er veldig mye prat om strikking her, og det er kjempefint det. Men det jeg savner er musikk. Er det noen her inne som spiller instrumenter, synger, skriver tekster osv? Noen som vil dele sine musikalske opplevelser og erfraringer? ;)

Jeg spiller selv gitar og lager egne låter. For tiden øver jeg sammen med et pub-band, hvor jeg synger og spiller litt kassegitar. Spiller ikke egenproduserte låter der, men spiller mye artig cover. Er ikke lenge til vi er klar for spillejobber nå, håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada :) Spiller piano og gitar og litt av hvert. Skulle gjerne ha skrevet låter og spillt i et lite band også, men har blitt med tanken så langt. Herr Smaksløk har nettopp kjøpt seg en fancy opptaksmaskin så vi koser oss nå! Helt utrolig hva en kan få til selv :)

Så gøy at du tok opp dette. Har faktisk tenkt veldig lenge på å anskaffe meg en bok der jeg kan skrive ned tekster jeg kommer på. Tror jammen jeg skal gjøre det.

Skrevet

Jeg synger, for tiden ikke organisert, men ved anledning. Jeg synger mest jazz, men er klassisk skolert. Har sunget i gode amatørkor i mange år, men nå som jeg skal bli arkeolog er det vanskelig å binde seg til noe når man er borte halve året eller mer i felt

Min store drøm er å synge med storband!

Spiller også litt piano, men gitar har jeg gitt opp helt og holdent!

Skrevet

Ja, på tide å få fram musikk som er fullverdig hobby, på linje med strikking! :) Jeg selv spiller også, og synger litt. Har spilt flere instrument, men nå er det trekkspillet som står i fokus, har bare spilt det i et par år. Det er så mange stilarter man kan spille (klassisk, klezmer, flere typer folkemusikk) og det er flott å akkompagnere andre, f.eks. til sang.

Har ikke noe band, men vi er et par stk som tar et par låter på fester av og til (dvs. når en av oss eller andre i gjengen har fest). Og jeg blir av og til spurt om å spille i jobbsammenheng (julebord, og slikt).

Har tidligere hatt musikk som yrke, både innen musikkskole (lærer i piano og fiolin) og som utøver, men jeg koser meg mest når jeg får drive på med det som hobby, og leke meg med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...