Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp laget min første fotobok. Det var kjempemorsomt å holde på med gamle (jeg begynte "bakerst") bilder, plassere de inn og skrive tekst. Brukte mange timer foran pcn :hallo:

Så ble jeg skuffa da, når den kom i posten. De sidene som var svarte og skulle ha hvit tekst, der vistes nesten ikke teksten. Noen steder der det skulle være æ. ø eller å, var det bare en stjerne :sur:

Utenom det var boka fin, flott perm og fine bilder. Jeg har valgt å sende den i retur, og dersom de ikke kan gjøre noe med det så heves kjøpet.

Men jeg lurer jo på om det er vanlig at man opplever å få et så dårlig produkt i retur? Det vil være interessant å høre andres erfaringer og få tips om hvilket firma som dere synes er bra :kaklehone:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooops... Jeg sitter og lager fotobok fra bryllupet og vil jo helst unngå dette. Hvor bestilte du din?

Skrevet

Jeg bestilte min hos Fotoknutsen.

Skrevet

Jeg anbefaler Japan Photo. Har vært meget fornøyd med alle de bøkene jeg har bestilt derfra. Rimlige er de også.

Skrevet

Så kjipt. Jeg har bestilt bøker fra både ExtraFilm og Elkjøp. Mest fornøyd med dem fra Elkjøp. Skikkelig flotte ble de. De var billige og. De fra ExtraFilm likte jeg ikke så godt. De var ikke verdt prisen.

Skrevet

JapanFoto og Elkjøp (som har samme programvare og samme trykkeri) ble jo også best i test (DinSide, TV2). Det er her jeg driver og lager. Trodde et øyeblikk det var FotoKnudsen jeg holdt på med, men ble lettet nå. Men ifølge testen skulle jo boken fra FotoKnudsen ha høyest kvalitet..

http://www.dinside.no/php/art.php?id=396439

Skrevet
Jeg har nettopp laget min første fotobok. Det var kjempemorsomt å holde på med gamle (jeg begynte "bakerst") bilder, plassere de inn og skrive tekst. Brukte mange timer foran pcn :hallo:

Så ble jeg skuffa da, når den kom i posten. De sidene som var svarte og skulle ha hvit tekst, der vistes nesten ikke teksten. Noen steder der det skulle være æ. ø eller å, var det bare en stjerne :sur:

Utenom det var boka fin, flott perm og fine bilder. Jeg har valgt å sende den i retur, og dersom de ikke kan gjøre noe med det så heves kjøpet.

Men jeg lurer jo på om det er vanlig at man opplever å få et så dårlig produkt i retur? Det vil være interessant å høre andres erfaringer og få tips om hvilket firma som dere synes er bra :kaklehone:

Brukte Fotoknudsen da jeg laget fotobok for en avdeling på et sykehjem. Ble så utrolig skuffet da jeg fikk se resultatet. Tekst forsvant ut av siden osv. Jeg hadde jo forholdt meg til rammene i programmet. Etter masse tlf, fikk jeg retunert bestillingen. Viste seg nemmelig at man måtte ha god margin også innenfor disse rammene i programmet. Men det stod ikke opplyst noe sted. Jeg justerte avstandene og fikk nye kjempeflotte bøker. Bildekvaliteten var helt fantastisk! Selv bilder som jeg skannet inn ble kjempefine på trykk. Så jeg vil annbefale Fotoknudsen. Men vær klar over at den røde rammen i programmet er kuttelinjen. Selv om du ser hvit kant utenfor rammen, vil den ikke være der på produktet ditt. Hos Fotoknudsen kan man også velge mellom forskjellige typer fotobøker. Jeg valgte en hvor man kunne få designet sitt på omslaget. Den er litt dyr, men verdt hver krone! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...