Gå til innhold

Billig og romantisk påskeferie?

Frøken Makeløs

Anbefalte innlegg

Jeg og min splitter nye kjæreste skal feire påsken sammen og lurer på om vi skal reise bort noen dager. Dessverre har vi ikke flust av penger, så det hadde vært veldig fint om noen hadde tips til rimelige reisemål i utlandet. Jeg har sjekket litt rundt på diverse nettsider men siden vi skal reise i påsken er jo prisene mye høyere enn i ukene før og etter.

Vi har nok i utgangspunktet sett for oss en storby, men andre tips mottas også med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor i utlandet, er åpen for forslag til steder det går an reise til i påsken. Hvor er det hyggelig og rimelig å reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ella_*

Krakow!!!

Du flyr billig dit (med Norwegian), bor bra og billig i den koselige gamlebyen og spiser og drikker veldig godt for en rimelig penge!!!

Har vært på kjærestetur der og det har vi lyst til å gjenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ella_*

....og husk!!! Selv om du får billig flytur til et kjent sted (f.eks. Paris) så kan det lønne seg å ta en flytur som koster litt mer til et sted hvor det koster mye mindre å bo og spise. Si at flyturen koster 1000,- kroner mer per person. Det sparer du fort inn igjen når du og kjæresten kan spise en god middag med vin til for 500,- (for 2)!!! Som kanskje ville kostet 1500 i Paris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...