Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost?

Fremhevede innlegg

Skrevet

spiser stort sett to skiver med kneipbrød, eventuelt knekkebrød..

en med norvegia ost og løvtynn pepperskinke, gjerne tomat på.

og en med leverpostei. jeg elsker den "barneleverposteien" i den gule boksen :ler:

drikker masse vann, og spiser som regel også en skogsbæryoughurt.

ikke noe sånn grusomt sunt, men det er det jeg har lyst på så :)

egentlig skulle jeg ønske jeg "likte"/ville ha frokostblandinger osv, for jeg tåler ikke hvete, havre, rug eller bygg egentlig.. kan spise det osv, men spesielt hvete merker jeg at magen min ikke liker. men jeg vet liksom ikke hva jeg kunne spist da?

er biola og sånn godt? jeg liker ikke å drikke melk, men kan godt bruke det i frokostblandinger osv.. har spistl itt corn flakes før, men da må jeg ha syltetøy på for at det skal smake noe særlig..

smoothier liker jeg godt, men føler det er så mye styr! må jo ha et superutvalg av frukt i huset, og så er det et helvete å rengjøre blenderen syns jeg.. men har veldig lyst å begynne å lage mer smoothier,..

noen som har noe tips? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En smoothie som er spessielt god er banan, fryste jordbær og melk! Blir sinnsykt nam nam. =D Spiste uendelig mye av denne i sommer! hehe!

Jeg får til tider vondt i magen av korn. Vet ikke hva det kommer av egentlig. Du kan jo prøve å spise mer egg da.. Er bra med proteiner. =) Sånn som kyllingsalat. Om du skal ha ett sunt alternativ til brødskive spise vita hjertego det grove brødet! Sinnsykt godt.. uten transfett! Du må nok stå opp litt tidligere enn vanlig for det må varmes i ovnen i 20 min. men det er sinnsykt godt! =)

Skrevet (endret)

:søvn: Er ikke lett å trykke vilt i halvsøvne

:ler:

Endret av Whitechick
Skrevet

I dag ble det rundstykker med innbakt egg, og litt frukt ved siden av.

Men spiser omelett, rugsprød med skinkeost, havregrøt, frokostblanding alt ettersom hva jeg har lyst på

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Havreknekkebrød med cottage cheese og blåbærsyltetøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...