Gjest lissi32 Skrevet 31. januar 2008 #21 Skrevet 31. januar 2008 1-2 brødskiver eller 2-3 knekkebrød. Te-
ellemelle Skrevet 31. januar 2008 #22 Skrevet 31. januar 2008 Så mange her som spiser grøt da. Har aldri likt verken det eller frokostblandinger så blir som regel brødmat. (Da jeg bodde i nærheten av bagel og juice tok jeg med mat derfra nesten hver dag. Dyrt i lengden men bedre enn ingen frokost var vel tankegangen ) Viktigste er at pålegget har litt smak og at det ikke blir tørt. Derfor blir det f.eks ost med krydder på, kaviar og ost, skinke og majones el. Spiser heller en megafrokost og en lett lunsj for å si det sånn.
Gjest Elize Skrevet 1. februar 2008 #24 Skrevet 1. februar 2008 Spiser mye havremelsgrøt eller vanlige brødskiver. Akkurat nå går det i polarbrød.
ringblomst Skrevet 1. februar 2008 #25 Skrevet 1. februar 2008 Pleier å spise en brødskive og en yoghurt og drikker en 0,5l vann. På brødskiven har jeg ridderost, sennepsaus og laks, prim eller noe kjøttpålegg. Hender jeg også jeg plutselig får lyst på Honnikorn til frokost, men metter dårlig.
ellemelle Skrevet 1. februar 2008 #26 Skrevet 1. februar 2008 Hva slags krydder bruker du på osten? masse forskjellig; grillkrydder, kajennepepper, garam masala, curry av noe slag, tørkede urter osv. elsker ost og synes av en eller annen grunn at nesten all ost er godt og at nesten alt passer sammen med ost
gladidag Skrevet 3. februar 2008 #27 Skrevet 3. februar 2008 Rugbrød, knekkebrød, havregrøt eller havregryn.... ost, skinke, smøreost, makrell, sardiner, leverpostei..
Bernina Skrevet 3. februar 2008 #29 Skrevet 3. februar 2008 Det varierer ganske mye, men har en tendens til å være litt periodespiser. I høst spiste jeg havregrøt hver morgen. De siste ukene har jeg spist grove knekkebrød med kaviar. En overraskende ok kombinasjon, faktisk. Synes jeg også! Havreknekkebrød med kaviar og jarlsbergost er kjempegodt. Må ha to sånne om morgenen!
pusla Skrevet 3. februar 2008 #30 Skrevet 3. februar 2008 Går i knekkebrød her også, varierer type knekkebrød litt da, men alltid grovt. Siden jeg tar det med i matpapir, begrenserer pålegget seg. Blir som regel gulost. Men er jeg hjemme, så blir det med kaviar, det synes jeg også er godt.
koldbruna Skrevet 3. februar 2008 #31 Skrevet 3. februar 2008 Her går det i hjemmebakt brød med ost og syltetøy eller havregrøt.
Naley23 Skrevet 3. april 2008 #33 Skrevet 3. april 2008 spiser alltid 1 Weetabix m/ nesten 1 glass skummet melk oppi... av og til noe frukt
Grønt blad Skrevet 3. april 2008 #34 Skrevet 3. april 2008 Havregrøt, müsligrøt eller knekkebrød. Litt juice blandet ut med vann.
Lalique Skrevet 10. april 2008 #35 Skrevet 10. april 2008 Brødskiver, det vi har i boksen, ofte rugbrød som det er litt mat i. Av pålegg spiser jeg smør, fiskepudding, rekesalat, peanøttsmør, ost, skinke, egg, kaviar osv. Pålegget og brødet varierer, men det jeg ALLTID må ha er frukt til! Kutter opp det vi har i skapet, ofte blir det bare et eple, av og til en appelsin eller pære i tilegg. Morgenfrukten min er hellig! M.a.o helt standard god frokost med kaffe og en cappuccino til.
Bomull Skrevet 10. april 2008 #36 Skrevet 10. april 2008 En brødskive med pålegg (veldig gjerne sjokade ), eller et glass Biola skummet melk med jordbær. I helgene spiser jeg som oftest 1-2 brødskiver + et glass biola til frokost for da spiser jeg mye senere og orker mer.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #37 Skrevet 10. april 2008 Firkorn med solsikkefrø, linfrø, fersk frukt og yoghurt naturell.
mia83 Skrevet 11. april 2008 #38 Skrevet 11. april 2008 Spiser som regel 1-2 brødskiver med pålegg på. I helgene hender det at jeg spiser brødskive med stekt egg, eller nystekte rundstykker med kokt egg og skinke
Gjest Kick Skrevet 11. april 2008 #39 Skrevet 11. april 2008 I dag spiste jeg to fiber plus knekkebrød med lett smøreost med urter og kokt skinke på (nydelig kombinasjon! bruker smøreosten istedet for smør), et hardkokt egg, en gulrot og et lite glass skummet kulturmelk til frokost.
Vita Skrevet 11. april 2008 #40 Skrevet 11. april 2008 Jeg har dilla på havregryn og bringebær drikkebiola. NAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå